خبرگزاری کار ایران

ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرونده‌های شکایت‌ احمدی‌نژاد علیه مطهری مختومه شدند

شکایت‌های متعدد رییس دولت قبل علیه علی مطهری مختومه شد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به پرونده‌های گذشته شکایت از علی مطهری عنوان کرد:  نهاد ریاست جمهوری شکایت‌های متعددی را در خرداد۸۹ و فروردین ۹۰ و خرداد ۹۱ علیه علی مطهری اقامه کرده بود که نسبت همه آن‌ها قرار موقوفی تعقیب صادر و مختومه شدند.

وی گفت: اولین شکایت درباره رخداد حمله به سخنرانی آقای سیدحسن خمینی در مرقد امام بود که شاکی مدعی شده بود موکل اینجانب (علی مطهری) این حادثه را از پیش طراحی شده تلقی و آقای احمدی‌نژاد را به‌عنوان عاملی از فتنه سال ۸۸ دانسته و درخواست محاکمه او در کنار آقایان کروبی و موسوی را کرده بود و به این دلایل درخواست تعقیب آقای مطهری را به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی داشت.

وکیل مطهری ادامه داد: دومین شکایت درباره نامه موکل به رییس جمهور وقت بود که طی آن درباره وابستگی ویژه رییس‌جمهور به فردی خاص و برگزاری مراسم خلاف شرع در تالار وحدت با حرکات موزون زنی قرقیزی هشدار داده بود و نهاد ریاست جمهوری درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب داشت.

ترک‌همدانی یادآور شد: سومین شکایت درباره تذکر به رییس جمهور درباره تقلیل استاندارد پوشش بانوان به شلوار و مانتوی آزاد تا زانو بود، و در خواست تعقیب آقای مطهری را به اتهام توهین داشت. 

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: در هر سه مورد برای موکلم قرار منع تعقیب صادر شد و پرونده‌های مربوطه مختومه اعلام شد.

 

کد خبر : ۳۸۸۸۶۷