خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیات‌رییسه فراکسیون امید در جریان استیضاح ربیعی نیست

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون امید در مجلس با تاکید بر غیرجدی بودن استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: عارف، تابش و دیگر اعضای هیات‌رئیسه نسبت به این مسئله اظهار بی‌اطلاعی کردند و درباره این استیضاح در فراکسیون امید هیچ بحثی انجام نشده است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و در واکنش به تمایل فراکسیون امید به این مسئله، عنوان داشت: درباره استیضاح وزیر کار و همچنین درباره استیضاح وزیر اقتصاد در فراکسیون امید هیچ بحثی انجام نشده است.

او گفت: شب گذشته و همچنین صبح امروز در برخی از رسانه‌ها اخباری در این رابطه دیدم که باتوجه به این‌که به هیچ‌وجه در جریان نبودم، متعجب شدم.

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون امید با تاکید بر بی‌اطلاعی این فراکسیون از طرح این استیضاح‌ها یادآور شد: صبح امروز موضوع را با دکتر عارف، دکتر تابش و چند نفر دیگر از اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون مطرح کردم ولی هیچ‌کدام از این عزیزان در هیات‌رئیسه فراکسیون امید در جریان این اخبار نبودند.

صادقی در پاسخ به سوالی درباره احتمال به جریان افتادن استیضاح در ماه نخست فعالیت مجلس خاطرنشان کرد: شخصاً طرح این موضوع را در شرایط زمانی فعلی مناسبت نمی‌دانم و فکر می‌کنم طرح استیضاح در حال حاضر موضوعیت ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر موجه نبودن این مسئله گفت: البته انتقادهای به عملکرد وزارت کار وارد است که به‌عنوان مثال در جریان شلاق زدن کارگران معدن طلای آق‌دره از آقای ربیعی سوال کردم و می‌توان گفت که ضعف عملکرد وجود دارد اما قطعاً می‌توان با تعامل بیشتر این مشکلات را مرتفع کرد.

او تصریح کرد: بحث استیضاح جدی نیست، با این حال، بهتر است با تعامل بیشتر با دولت و وزارت کار مشکلات احتمالی را مرتفع کرد.

کد خبر : ۳۸۹۶۰۶