خبرگزاری کار ایران

یک فعال اصلاح‌طلب خطاب به سخنگوی دولت:

تیم اطلاع‌رسانی دولت ترمیم شود/ آیا مشاور عالی و معاون رییس جمهور هم بی‌انصافند؟

رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات سال ۹۲ با بیان اینکه تیم اطلاع‌رسانی دولت باید ترمیم شود، افزود: آیا مشاور عالی و معاون رییس جمهور هم بی‌انصافند که نسبت به این مسئله نقد دارند؟

سعید الله‌بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به سخنان امروز سخنگوی دولت در دفاع از تیم رسانه‌ای دولت و با انتقاد از عملکرد این تیم عنوان کرد: قریب به سه سال است که بسیاری از دلسوزان و حامیان دولت به صورت شفاهی و کتبی سعی کردند نسبت به اصلاح عملکرد تیم رسانه‌ای دولت تذکرهای لازم را بدهند.

او افزود: نه به عنوان رئیس ستاد جوانان آقای روحانی در انتخابات سال ۹۲ بلکه به عنوان یک روزنامه‌نگار می‌گویم نسبت به رابطه نزدیک‌تر دولت با رسانه‌های حامی نکاتی را گفتیم اما بعد از سه سال نه تنها اصلاحاتی صورت نگرفته، بلکه تنازعات درون مجموعه اطلاع‌رسانی دولت باعث بروز مسائلی شده که دود این دعوا‌ها نصیب کل مجموعه دولت می‌شود.

الله‌بداشتی گفت: آقای نوبخت در پاسخ به این اعتراض‌ها هم عنوان می‌کند کسانی که این نقد را به تیم اطلاع‌رسانی دولت دارند، بی‌انصافی می‌کنند. از آقای نوبخت می‌پرسم آیا رسانه‌های خارجی و منتقد داخلی این نقد را کردند؟ اگر انتقادی بوده از سوی حامیان دولت بوده است، آیا آن‌ها هم بی‌انصاف هستند؟ این فرمایش سخنگوی دولت نشان از این بود که انتقادهای ما درست است.

او ادامه داد: کار به جایی رسیده که مشاور عالی رئیس‌جمهور آقای ترکان و معاون رییس جمهور آقای انصاری هم به این روند نقد می‌کنند، آیا این‌ها هم بی‌انصاف‌اند؟ یکدندگی تا کجا؟

این فعال سیاسی با بیان اینکه این مسئله شخصی نیست و رسانه‌های حامی دولت بدون هیچ چشم‌داشتی از دولت حمایت می‌کنند و هر کجا هم لازم بوده از تیم دولت حمایت کردند، متذکر شد: یک عده در سال آخر ریاست جمهوری آقای روحانی که به حمایت رسانه‌ها نیاز است این صحبت‌ها را می‌کنند لذا با نقد به اظهارات آقای نوبخت، معتقدم این مسائل باعث شکاف بین رسانه‌های حامی دولت می‌شود.

الله‌بداشتی با بیان اینکه امروز همه به تاثیر رسانه‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی واقف هستند، گفت: ‌ امیدوارم در این رفتار تجدیدنظر شود.

این فعال سیاسی افزود: خبر داریم بسیاری از حامیان دولت با توصیه‌های برخی حضرات از حضور در رسانه‌ها منع می‌شوند که مستندات این موضوع هم موجود است. این بی‌انصافی است که چنین حرف‌هایی در مورد رسانه‌های حامی دولت زده شود.

او تاکید کرد: امیدوارم موضع آقای نوبخت باعث شود تغییری در تیم اطلاع‌رسانی حاصل شود و همگرایی بهتری را شاهد باشیم و خدمات دولت به شکل بهتری منعکس شود.

الله‌بداشتی در پایان با بیان اینکه در دوره پسابرجام همه منتقدان تلاش می‌کنند بگویند ما دستاوردی در برجام نداشتیم، ابراز داشت: امروز می‌بینیم برجام دستاوردهای بزرگی داشته است و در این فضا نیاز به اتحاد و انسجام رسانه‌ای داریم.

کد خبر : ۳۸۹۷۰۶