خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر استانی رییس جمهور ؛

سامانه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در کرمانشاه افتتاح شد

با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، سامانه ۱۱۱، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاح سامانه سامد استان کرمانشاه، معاون رییس جمهور، اسدالله رازانی استاندار، اسماعیل سماوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، جمعی از خانواده شهدا و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

شریعتمداری در مراسم افتتاح این مراسم با اعلام اینکه این سامانه برای مردم کرمانشاه این امکان را فراهم می‌آورد تا در هر نقطه از استان در تماس با سامانه ۱۱۱، درخواست‌ها، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، گفت: این سامانه برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسائل و نظرات مردم استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: خوشبختانه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که مرکزی برای برقراری ارتباط با مردم از طریق ارتباطات نوین است، به دقت خواسته‌های مردم را بررسی و پیگیری می‌کند.

شریعتمداری برقراری یک ارتباط عزتمند با مردم برای دریافت نظرات و پیشنهادات آن‌ها را تدبیر این دولت اعلام کرد و گفت: در گذشته صحنه‌های ناخوشایندی از تلاش مردم برای برقراری ارتباط با رئیس جمهور دیده می‌شد که با ابتکار خوبی که در این دولت صورت پذیرفت، سامانه ۱۱۱، باعث دقت در شنیدن حرف‌ها و پیگیری مطالبات مردم، بی‌نیاز از اینکه به زحمت بیفتند، شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد این سیاست در ۲۹ سفر رئیس جمهور به خوبی در حال اجراست و ما امیدواریم که جایگزین بسیار مطلوب برای روش‌های سنتی و منسوخ گذشته باشد.

وی در ادامه کار‌شناسان پاسخگوی مردم را زبان دولت خدمتگزار نامید و گفت شما از طرف دولت سخن می‌گویید و با پاسخ‌های مهربانانه خود به تماس‌های مردمی، کانون مهربانی دولت تدبیر و امید را به معرض نمایش می‌گذارید.

شریعتمداری در پایان تصریح کرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به دقت خواسته‌های مردم را بررسی و پیگیری می‌کند و قول می‌دهیم تمام این پیشنهادات را مورد بررسی قرار داده و ان شاالله پیامهایی را که قابلیت اجرا داشته باشد، اجرایی خواهیم کرد.

همچنین در این مراسم اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سامانه ۱۱۱ از ۲۴ ساعت قبل تا ۲۴ ساعت بعد از سفر فعال خواهد بود، گفت: ۱۱۰۰ نفر از کارکنان متعهد استان در ۴ شیفت، پیامهای مردم را دریافت می‌کنند که این تعداد با کسب آموزش به مدت ۶هزار نفر ساعت برای خدمات بهتر به مردم کرمانشاه آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری کار مبتکرانه و بسیار با ارزشی است گفت همانگونه که دستورات دینی ما به والیان امر کرده است باید رابطه مستقیم بین مسئولان و مردم برقرار شود که با توجه به اینکه در یک جامعه ۸۰ میلیونی ارتباط رو در رو با تک تک افراد ممکن نیست، این سامانه باعث انجام این ارتباط شده است.

رازانی با تقدیر از مسئولان مرکز ارتباطات ریاست جمهوری و ادارات و سازمانهای استان برای راه اندازی سامانه ۱۱۱ این اقدام را برقراری ارتباط عزتمندانه مردم با دولت تدبیر و امید دانست.

استاندار کرمانشاه وظیفه کار‌شناسان پاسخگو را وظیفه‌ای بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه شما نیابت از رئیس جمهوری برای گرفتن پیامهای مردمی است و مردم رفتار و برخورد شما را نماد برخورد رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید می‌دانند که همین امر باعث می‌شود تا اهمیت کار شما دو چندان شود.

رازانی تصریح کرد: ما مردم را دعوت کردیم تا نظرات و مطالبات خود را از طریق این سامانه مطرح کنند و شما به عنوان نماینده رئیس جمهور باید برخورد و رفتاری در خورشان مردم شریف استان داشته باشید.

معاون اجرایی رییس جمهوری و استاندار کرمانشاه در این مراسم به یکی از تماس‌های مردمی پاسخ داده و دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های این شهروند کرمانشاهی صادر کردند.

کد خبر : ۳۹۱۰۴۲