خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء:

مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که دغدغه‌های خانواده شهدا رفع شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: لازم است تا مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که دغدغه‌های خانواده شهدا رفع و شهدا از رفتار ما رضایت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در دیدار با خانواده شهید محمد وحدانی از شهدای مانه و سملقان اظهار کرد: خون شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است از این‌ رو همه ما نسبت به شهیدان مدیون هستیم.

وی تاکید کرد: لازم است تا مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که دغدغه‌های خانواده شهدا رفع و شهدا از رفتار ما رضایت داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) بیان داشت: به‌ طور قطع اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون است و همه ما وامدار شهدا هستیم و اکنون آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همه برای زنده نگه‌داشتن یاد، نام و راه شهدا وظیفه داشته و در این مسیر حرکت کنند.

امیر اسماعیلی خانواده شهدا را وارثان حقیقی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ازاین‌رو همه مسوولان باید به خانواده شهدا خدمت کنند.

وی خانواده شهدا را نور چشم جامعه برشمرد و اظهار کرد: صبر و بردباری خانواده بزرگوار شهدا اقتدار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) بیان داشت: به‌یقین همه ما وامدار شهدا و خانواده آنان بوده و وظیفه داشته تا هر آنچه می‌توانیم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بکوشیم.

امیر اسماعیلی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا بیان داشت: به‌طورقطع برگزاری این یادواره‌ها در راستای انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا باعث زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب داشته که مجاهدت‌های زیادی را برای نظام اسلامی داشته‌اند.

کد خبر : ۳۹۱۲۱۶