خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون شورا‌ها انجام شد؛

معرفی میرزایی، سلیمی، ابوترابی و مافی برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس با تشریح جلسه این کمیسیون گفت: قرار است جلسه‌ای با اعضای شورای نگهبان برای بررسی ایرادات طرح استانی-شهرستانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، اصغر سلیمی با اشاره به با اشاره به جلسه عصر امروز  کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۴ نفر از اعضای این کمیسیون برای معرفی به صحن جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خبر داد و گفت: دوازده نفر از اعضای کمیسیون شورا‌ها برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ نفر به صحن علنی معرفی شدند تا نمایندگان ۲ نفر از آن‌ها را برای عضویت در این کمیسیون نهایی کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس قاسم میرزایی نکو با ۹ رأی، بنده (اصغر سلیمی با ۸ رأی، ابوالفضل ابوترابی با ۸ رأی و پروانه مافی با ۷ رأی برای انتخاب نهایی در صحن علنی از سوی کمیسیون شورا‌ها معرفی شدند.

لایحه سازمان مدیریت بحران و حوادث کشور در دستور کار مجلس دهم قرار گرفت

وی در ادامه به دستورکار بعدی کمیسیون متبوع خود اشاره و بیان کرد: لایحه سازمان مدیریت بحران و حوادث کشور در دستور کار دوره قبل مجلس قرار داشت که قرار شد در راستای نیل به اهداف برنامه ششم توسعه کشور مجدد در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت به دستور کار نهایی این کمیسیون اشاره و خاطرنشان کرد: طرح استانی- شهرستانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و قرار شد جلسه‌ای با این شورا گذاشته شود تا ایرادات آنکه شامل ایرادات مالی و بحث‌های قومی، مذهبی و قبیله‌ای بود برطرف شده و نهایی شود.

کد خبر : ۳۹۱۴۶۵