خبرگزاری کار ایران

مقیمی در جمع خبرنگاران:

گزارشی از سفر تبلیغاتی انتخابات سال آینده به وزارت کشور نرسیده است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گزارشی از سفر تبلیغاتی انتخابات سال آینده به وزارت کشور نرسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست معاونان سیاسی و امنیتی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در مورد مسایل استان‌ها و موضوعات سیاسی و امنیتی در استان‌ها گفت: در این نشست مباحثی مطرح خواهد شد در سال نود پنج موضوع اقتصاد مقاومتی آسیب‌های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از مسایل مورد توجه است از طرف دیگر سال آینده هم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه برگزاری این همایش اهمیت بالایی دارد، تاکید کرد: با توجه به نقش معاونان سیاسی و امنیتی در این حوزه‌ها برگزاری این همایش مهم است تا بتوانیم در سال نود و پنج قدم‌های اساسی را برای موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به مسایل اجتماعی برداریم.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز و فردا تلاش می‌شود معاونان سیاسی و امنیتی با نظارتی که دارند بتوانند این موضوعات را دقیق اجرا کنند؛ از طرفی باید برای انتخابات سال آینده خود را آماده کنیم و این موضوع در این همایش بررسی خواهد شد.

او افزود: یک سری مسایل اختلافی در مورد حدود و ثغور بخش‌ها وجود دارد که این را هم در همایش امروز بررسی می‌کنیم. مسائل اجتماعی و فرهنگی و امنیتی هم در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم در این سمینار نقطه نظرات وزارت کشور را بیان کرده و ایرادها را رفع کنیم.

مقیمی در پاسخ به سوالی در مورد امنیت مرزهای کشور گفت: این مباحث مربوط به حوزه امنیتی است؛ ولی به صورت کلی می‌گویم امروز مرزهای ما امنیت کامل دارند و نیروهای ما به خوبی از مرز‌ها محافظت می‌کنند. اخیرا هم سفر رییس جمهور را به یکی از استان‌های مرزی داشتیم که بدون مشکلی انجام شد.

او در مورد سفر‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تبلیغات انتخاباتی از هم اکنون از لحاظ قانونی ایراد دارد الان همچین موردی را در مورد انتخابات سال نود و شش نداشتیم و به ما گزارش نشده است ما سفرهای افراد را تبلیغات انتخاباتی نمی‌دانیم در همه استان‌ها در حال رصد هستیم.

کد خبر : ۳۹۱۵۵۹