خبرگزاری کار ایران

امیری در جلسه تودیع و معارفه معاون پارلمانی:

در حال تهیه برنامه معاونت پارلمانی هستیم/ وقت خود را به مشاجره‌ها سپری نمی‌کنیم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ما هم اکنون در معاونت پارلمانی در حال تهیه برنامه برای معاونت هستیم نبابد فراموش کنیم که یکی از اشکالات جدی امروز ما قانون است البته باید بدانیم که دولت توان کار‌شناسی بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی امیری در جلسه تودیع و معارفه معاونت پارلمانی عنوان کرد: از حسن اعتماد آقای روحانی تشکر می‌کنم؛ در این سال‌ها فرصت خوبی برای من فراهم شد، امیدوارم خداوند هم کمک کند تا خدمتگزار کوچکی باشم و با همکاری شما نظرات رییس جمهور را تامین کنیم و سرافراز باشیم.

وی با بیان اینکه در تقسیم‌بندی‌ها به طیف‌بندی‌ها و جناح بندی‌ها معتقد نیستم، گفت: معتقدیم اصلاح‌طلب و اصولگرا همه فرزندان انقلاب هستند. ریا نمی‌کنم اما وقعا نگاهم به میز کارم همیشه به عنوان سجاده عبادت بوده است، مطمئن باشید اگر قصدمان قربت باشد، میزهای کارمان سجاده عبادت می‌شود. هر کجا خلوص داشته باشیم خدا هم کمک می‌کند.

امیری یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که در این دوره در دستور کار ما قرار خواهد گرفت موضوع ارتقای رابطه دولت و مجلس خواهد بود معاونت پارلمانی باید به‌گونه‌ای باشد که باعث شود کار سنگین اجرا ارتقا پیدا کند، نباید وقت خود را به مشاجره‌ها سپری کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: با توجه به روابط دو معاونت حقوقی و پارلمانی معتقدم که تغییر خاصی اتفاق نیفتاده است و تنها محل خدمت من از وزارت کشور به به این محل منتقل شده است این دو معاونت با یکدیگر همکاری نزدیکی خواهند داشت و شاهد کمترین تفاوت نظر در این دو معاونت نخواهیم بود. ما محتاج همکاری با معاون حقوقی و شخص آقای انصاری هستیم. تاکنون در جایی ندیدم آقای انصاری به منافع کشور نگاه بخشی داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: ما هم اکنون در معاونت پارلمانی در حال تهیه برنامه برای معاونت هستیم نبابد فراموش کنیم که یکی از اشکالات جدی امروز ما قانون است البته باید بدانیم که دولت توان کار‌شناسی بالایی دارد.

امیری تاکید کرد: در همین راستا مانیتورینگ عملکرد وزارتخانه‌ها در حوزه تقنین در دستور کار ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم بخش‌های پارلمانی وزارتخانه‌ها را ساماندهی کنیم ما معتقدیم که در مجلس از سوی دولت باید یک صدا شنیده شود و آن هم از طریق معاونت امور مجلس خواهد بود.

کد خبر : ۳۹۲۰۹۹