خبرگزاری کار ایران

نمازی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع نمایندگان ادوار با رییس جمهور و رییس مجلس دیدار می‌کنند

عضو ارشد مجمع نمایندگان ادوار از برگزاری جلسه شورای مرکزی این مجموعه خبر داد.

علی‌محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار، حشمتیان عضو شورای مرکزی این مجمع که همراه رییس‌جمهور به کرمانشاه سفر کرده بودند، گزارشی از استقبال پرشور مردم ارائه کردند و درباره برخی حواشی ایجادشده در جریان این سفر نیز مطالبی بیان شد.

نمازی افزود: آقای کواکبیان دیگر عضو شورای مرکزی نیز در این جلسه گزارشی از نحوه انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان و دادستان دیوان محاسبات ارائه کرد.

او افزود: در این نشست قرار شد نشست شورای مرکزی با هیات رئیسه فراکسیون امید در آینده نزدیک تشکیل شود و بعد اعضای مجمع نمایندگان با خود فراکسیون برای تبادل تجربه‌های جلسه‌ای را برگزار کنند و به دنبال آن هستند که این جلسات در مجلس برگزار شود.

عضو ارشد مجمع نمایندگان ادوار افزود: به‌زودی شورای مرکزی با دکتر لاریجانی نیز جلسه‌ای خواهد داشت تا دوستان نظرهای خود را با ایشان مطرح کنند و با توجه به توانمندی اعضا، پیشنهاد شد مجلس در سایه تشکیل شود که مجلس فعلی بتواند از تجربه‌های گذشته نمایندگان استفاده کنند.

نمازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هر سه قوه از تجربیات اعضای سابق استفاده درست را نبرده‌اند، گفت: نمایندگان ادوار گذشته بعضا در قوه قضائیه و مجریه سابقه دارند و بی‌هیچ توقعی دوست دارند از توانایی آنان برای بهبود اوضاع کشور استفاده شود.

او با بیان اینکه اعضای شورا گلایه داشتند چرا دولت از ظرفیت نمایندگان ادوار برای مشورت استفاده نمی‌کند، تاکید کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که نمایندگان ادوار دارند، دولت می‌تواند از این افراد دعوت به همکاری کند تا اعضا بتوانند به دولت برای پیشبرد امور کمک کنند.

نمازی افزود: قرار شد هیات‌رییسه پیشنهادهای خود را برای کارآمد شدن مجمع در تاثیرگذاری در امور کشور به صورت به شورای مرکزی ارائه دهد تا دیدگاه‌ها از طرق مختلف به نهادها ارائه شود.

عضو کارگزاران سازندگی افزود: به دنبال آن هستیم که مجمع نشستی را نیز با آقای روحانی داشته باشد. همچنین قرار شد فهرستی از نمایندگان که توانمندی آن‌ها نیز دیده شده است تهیه شود و کمیته اطلاع‌رسانی نیز برای ارتباط با ارباب جراید تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در پایان نسبت به گزارش غیرواقع یک رسانه اصولگرا درباره اختلاف در کارگزاران سازندگی گفت: اختلاف در هر کار دسته جمعی هست اما اینکه اختلاف‌نظر جدی باشد درست نیست و هیچ مشکلی بین رهبران کارگزاران سازندگی وجود ندارد و همچنان آقای مرعشی نقش کلیدی در حزب دارند و از این نمد کلاهی برای مخالفان بافته نخواهد شد.

کد خبر : ۳۹۲۱۷۷