خبرگزاری کار ایران

نامه فرماندار نهبندان به فرمانده سپاه استان:

خراسان جنوبی یک استان دارد و یک استاندار

فرماندار نهبندان به اظهارات فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در رابطه با تغییرات مدیریتی استان، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اصغر نظافت فرماندار نهبندان با اشاره به اظهارات تند فرمانده انصار الرضا(ع) در رابطه با تغییرات مدیریتی استان خراسان اظهار داشت: اخیرا جناب سردار غیاثی نسبت به انتصاب‌های اخیر و آینده استاندار که حق طبیعی، قانونی و ذاتی ایشان است، واکنش‌هایی داشته است که در متن منتسب به ایشان نسبت به استاندار عباراتی همچون «توصیه می‌کنم» و «تذکر می‌دهم» به کار برده است و حتی عنوان کرده‌اند «کاری نکند که پشیمان شود»؛ ضمن اینکه ایشان به نشست و جلسه اصلاح‌طلبان در قائن اشاره کرده و برای رئیس دانشگاه آزاد قاین نسبت به در اختیار گذاشتن محیط دانشگاه به اصلاح‌طلبان ابراز نگرانی کرده‌اند. در پاسخ باید بگویم: این استان یک استاندار دارد و مسئولیت تمامی کم‌کاری‌ها، نقص‌ها، معضلات و مشکلات استان متوجه ایشان است و باید به دولت و مردم پاسخگو باشد.

او خطاب به سردار غیاثی تاکید کرد: لطفا در مسائل اجرایی استان ورود نفرمایید و اگر از روی دلسوزی هم مطلب یا پیشنهاد مشفقانه‌ای دارید، با جملات امری و دستوری مطرح نفرمایید یا لااقل صبر می‌کردید علت این جابجایی‌ها مشخص شود یا  خود شما جویا می‌شدید!

نظافت با بیان اینکه طبیعی‌ است که مردم، مسئولان پروازی را بر نمی‌تابند، تصریح کرد: افراد ماموری که از سایر دستگاه‌ها و دوایر دولتی به مجموعه  وزارت کشور و استانداری آمده‌اند و خصوصا مسئولیت اجرایی و مدیریتی آن هم از نوع سیاسی دارند، بایدتعیین تکلیف شوند. ظاهرا بعد از گذشت سه سال از عمر دولت تدبیر و امید این تغییرات بعضا سخت و غیرقابل تحمل بوده یا بر وفق مراد بوده که امروز برخی مخالفان چنین برآشفته شده‌اند، که اگر چنین بوده پس این همه مخالفت و بعضا دشمنی در حق دولت در فضاهای واقعی و مجازی به‌خاطر چیست؟

فرماندار نهبندان با تاکید بر اینکه تغییر لازمه  پیشرفت است واصلاح رویکرد آن برای گذر از وضعیت موجود به سمت و سوی وضعیت مطلوب است، خطاب به فرمانده سپاه انصارالرضا متذکر شد: بفرمایید از منظر شما آدم خوب‌ها و ارزشی‌ها چه کسانی هستند؟  فقط افرادی که با شما سلام و علیک دارند؟ ما هم به عنوان یک شهروند، توصیه می‌کنیم که حتماً به صحیفه امام جلد ١٦ صفحه ی ١١٠ و ١١١ و همچنین جلد ١٩ صفحه ی ١١ و ١٢ مراجعه داشته باشید و ای کاش همه ما رهرو واقعی راه امام راحل عظیم‌الشأن باشیم.

کد خبر : ۳۹۲۴۸۰