خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم:

نیاز تجهیزاتی پدافند هوایی بر اساس تهدید‌های آینده تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۶۲۵

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم گفت: نیازمندی‌های تجهیزاتی پدافند هوایی بر اساس نیاز روز و با توجه به مدل‌ تهدید‌های آینده تامین می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه اظهار داشت: در هر چهار حوزه کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری که ماموریت‌های اصلی پدافند هوایی است پیشرفت‌های خوبی به وجود آمده و به لطف تلاش و پشتکار کارکنان و تعامل مناسب با مجموعه‌های علمی، نیازمندی‌های تجهیزاتی پدافند هوایی بر اساس نیاز روز و با توجه به مدل‌ تهدید‌های آینده تامین می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در حوزه کشف و شناسایی در پدافند هوایی پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده و استقرار رادارهای متنوع در نقاط مختلف کشور و همچنین توسعه سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن در کنار این رادارها باعث شده تا اشراف مناسبی در بحث کشف و شناسایی برای پدافند ایجاد شود.

امیر اسماعیلی در ادامه افزود: در حوزه رهگیری و درگیری نیز با تکیه بر توانمندی‌های بومی، پدافند هوایی قادر است با هر تهدیدی در هر ارتفاع پروازی درگیر شود و تلفیق سامانه‌های بومی با سامانه‌های جدید توانایی پدافند هوایی را افزایش داده است.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود این که پدافند هوایی یک یگان تجهیزات محور است و ما تمام تلاش خود را در جهت ارتقا، بهینه سازی و به روز نگاه داشتن تجهیزات داریم اما تکیه اصلی ما به نیروهای مومن، متعهد و انقلابی است که بر اساس اهداف و آرمان‌های مقدس و دینی خود پا در راه حفاظت و حراست از آسمان کشور گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز