خبرگزاری کار ایران

سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

۱ میلیارد و نیم جریمه عوامل قاچاق سیگار، تلفن همراه و سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان جزییات رسیدگی به چهار پرونده قاچاق کالا در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ممیزی گفت: این پرونده‌ها شامل دو میلیون نخ سیگار، ۱۴۷ کیلوگرم شکلات، ۴۹۶ متر پارچه، ۸۳۸۰ ثوب پوشاک، ۲۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳۳۹۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۸۰۰ قلم لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه خارجی است که به منظور رسیدگی به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان ارجاع شدند.

وی افزود: پس از انجام مراحل دادرسی و عدم ارائه مستندات قانونی توسط عوامل تخلف، تخلفات محرز و برابر قانون عوامل تخلف به ضبط کالای مکشوفه و یک دستگاه تریلر و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

جریمه دو میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی جزییات رسیدگی به پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی پوشاک و روسری خارجی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان را اعلام کرد.

محمد اقوامی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد: پس از بررسی مستندات و مدارک موجود و انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان ، عامل تخلف به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

جریمه هفت میلیارد ریالی عوامل تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و سوخت

مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از رسیدگی به ۸۵۱ پرونده قاچاق کالاهای خارجی و تخلفات صنفی در شعب استان خبر داد.

داریوش جودکی، مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، این پرونده‌ها را شامل قاچاق انواع کالاهای خارجی و سوخت و همچنین تخلفات صنفی از جمله گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت مقررات بهداشتی و سایر موارد عنوان و اظهار کرد: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها و انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز ، بدوی و تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز و عامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

کد خبر : ۳۹۳۶۸۶