خبرگزاری کار ایران

در فیلمی تبلیغاتی؛

هیلاری کلینتون زمینه دستیابی به توافق هسته‌ای را شاهکار وزارت خود خواند

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۰۸

کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون با انتشار ویدئویی آغاز مذاکرات هسته‌ای که در دوران وزارت او آغاز شد را جزو دستاوردهای او خواند.

به گزارش ایلنا، روز سه‌شنبه که اعضای حزب دموکرات در فیلادلفیا دور هم جمع شده بودند تا کاندیداتوری هیلاری کلینتون برای ریاست جمهوری را به طور رسمی اعلام کنند ، کمیته همایش‌های ملی دموکراتیک ویدئویی پنج دقیقه‌ای منتشر کرد که در آن توانایی‌های رهبری و اجرایی  هیلاری کلینتون را به عنوان وزیر امور خارجه به نمایش می‌گذاشت.

در این ویدئو تحت عنوان «۶۷» -هیلاری کلینتون شصت و هفتمین وزیر امور خارجه آمریکا بوده است- کلینتون را در حال میانجیگری برای آتش بس اسرائیل و حماس نشان می‌دهد. در بخشی از این ویدئو کلینتون میان محمود عباس و بنیامین نتانیاهو قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این ویدئو یکی از شاهکارهای دوران وزارت خارجه کلینتون را ایجاد زمینه برای حضور ایران پای میز مذاکره می‌داند. در این بخش با نمایش صحنه‌هایی از سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل، آن را تحریک‌آمیز خوانده و کلینتون را در حالی که در جلسه استماع کنگره در مورد اقدامات تحریک آمیز ایران توضیح می‌دهد، نشان داده است.

او در این جلسه می‌گوید که ایران هیچ چاره‌ای جز اعمال فشارهای بیشتر در مقابل اقدامات تحریک‌آمیزش برای ‌جامعه بین‌المللی باقی نگذاشته است.

در ادامه یکی از مقام‌های آمریکایی در وصف رویکرد کلینتون می‌گوید زمانی که ترکیبی از قدرت نرم دیپلماسی و قدرت سخت، و تهدید به اعمال زور کنار هم قرار می‌گیرد، قدرتِ هوشمند تولید می‌شود. 

در ادامه این ویدئو با پخش صحنه‌هایی از دیدارهای دوجانبه کلینتون با رؤسای کشورهای مختلف جهان ادعا می‌کند که برای آوردن ایران پای میز مذاکره راهی جز اعمال تحریم‌های فلج‌کننده وجود نداشته و کلینتون برای این منظور به سراسر جهان سفر کرده تا کشورهای مختلف را برای پذیرش این رویکرد آمریکا قانع کند.

در بخشی از این ویدئو با نمایش صحنه دست دادن رییس جمهور چین و روسیه به احتمال پذیرش تحریم‌ها از سوی این دو کشور اشاره کرده و در آخر با نمایش تصویر قرائت بیانیه پایانی توافق هسته‌ای آن را دستاورد اهرم فشاری می‌خواند که در در زمان وزارت هیلاری کلینتون در وزارت امور خارجه آمریکا ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز