خبرگزاری کار ایران

سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

جریمه ۱ میلیاردی عاملان قاچاق تبلت، موبایل و لوازم دندان‌پزشکی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان جزییات رسیدگی به پرونده قاچاق تبلت و گوشی‌های تلفن همراه در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی اصفهان، حجم این محموله را ۷۸۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت عنوان کرد و گفت: پس از انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز و با توجه به مستندات و دفاعیات عامل تخلف، تخلف محرز و قاچاقچی برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۹ میلیارد و یازده ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

رسیدگی به پرونده عامل نگهداری کالای قاچاق در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس جزییات رسیدگی به پرونده قاچاق در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان را اعلام کرد.

مبشری، مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، با بیان این مطلب گفت: این پرونده مربوط به نگهداری مقادیر قابل توجهی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در یک فروشگاه لوازم صوتی و تصویری است که به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان ارجاع شد.

مبشری افزود گفت: پس از انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز و با توجه به مستندات و دفاعیات عامل تخلف، تخلف محرز و عامل نگهداری کالاهای قاچاق برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ بیش از دو میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالاهای خارجی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز این استان را اعلام کرد.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: این پروندها شامل ۲۸۰۰ توب پوشاک و ۱۹۳ بسته لوازم دندانپزشکی خارجی است که به منظور رسیدگی به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان ارجاع شدند.

اقوامی افزود: پس از بررسی مستندات و مدارک موجود و انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان، عوامل تخلف به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شدند.

کد خبر : ۳۹۵۰۵۰