خبرگزاری کار ایران

با حضور واعظی و نوواک؛

پایگاه اطلاع‌رسانی اقتصادی ایران و روسیه گشایش یافت

پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری ویژه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی با روسیه و منطقه پیرامونی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور روسای ایرانی و روسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، رونمایی از پایگاه خبری اقتصادی سفارت ایران به زبان‌های روسی و فارسی دیروز (جمعه) در پایان مذاکرات هیات‌های ایران و روسیه به ریاست محمود واعظی و آلکساندر نوواک با حضور خبرنگاران و کارشناسان اقتصادی در مسکو برگزار شد.

کمک فراگیر به گسترش روابط اقتصادی، افزایش همکاری‌ها، ایجاد شناخت بیشتر و بهتر از قوانین و مقررات مرتبط، توسعه فرصت‌های ارتباط بین بخش‌های خصوصی دو کشور و همچنین برنامه‌ریزی ورود به عرصه‌های نوین مناسبات از جمله کاربردهای پایگاه اقتصادی سفارت ایران در مسکو خواهد بود.

این پایگاه همچنین در چارچوب اجرای پرشتاب‌تر برنامه‌های مدون سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه از آغاز کار دولت یازدهم برای اجرای نقشه راه توسعه روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و صنعتی هدف‌گذاری شده که در تازه‌ترین پیشرفت سبب حدود ۶۹ درصد افزایش در ارزش روابط بازرگانی در شش ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است. 

کد خبر : ۳۹۵۵۶۵