خبرگزاری کار ایران

سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

۶۰۰ میلیون جریمه قاچاقچی سوخت، ۱۵۰ میلیون جریمه قاچاقچی موبایل

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا روح‌الله آبداریان مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان، این پرونده را شامل ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق عنوان و اظهار کرد: پس از رسیدگی به این پرونده و انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزرات حکومتی استان، تخلف محرز و عامل تخلف برابر قانون علاوه بر ضبط قایق و سوخت مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ شش میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

*تعلیق کارت بازرگانی یک شرکت و محکومیت ریالی

یک شرکت به دلیل عدم اجرای تعهدات ارزی به پرداخت جزای نقدی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۲ سال محکوم شد.

سلیمان رزاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: در راستای اعلام بانک کشاورزی مبنی بر عدم اجرای تعهدات ارزی از سوی شرکت براساس رای شعبه تجدیدنظر، حکم به محکومیت مدیرعامل شرکت و استرداد مبلغ ۸ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۳۴۲ لیر ترکیه و مبلغ ۳ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۶۰۰ روبل روسیه و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۲ سال صادر شد.

عامل قاچاق تبلت و گوشی‌های تلفن همراه تعزیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر از رسیدگی به پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی تبلت و گوشی تلفن همراه در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان خبر داد.

زهرا افضلی‌نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر، اظهار کرد: پس از رسیدگی به پرونده قاچاق تبلت و گوشی تلفن همراه و انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز و عامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

کد خبر : ۳۹۶۳۵۲