خبرگزاری کار ایران

پوردستان خطاب به دانشجویان جدید دانشگاه‌های افسری آجا:

خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین در ارتش آماده کنید

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های افسری آجا گفت: شما به مثابه خون‌های تازه‌ای هستید که وارد شریان و رگ‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران شده‌اید لذا خود را برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین در ارتش آماده می‌کنید.

به گزارش ایلنا، امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های افسری ارتش که دوره رزم مقدماتی را در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) این نیرو می‌گذرانند، با تاکید بر اینکه دانشجویان ارتش باید نفس خود را تربیت کرده و خود را برای مسئولیت‌های آینده آماده سازند، خطاب به دانشجویان جدیدالورود اظهار کرد: شما جوانانی که امروز تحت آموزش قرار گرفته‌اید آینده‌سازان ارتش و کشور عزیز ایران هستید لذا باید خود را برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین آماده کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه واژه سرباز واژه‌ای است که از او در تمامی فرهنگ‌ها بااحترام و قداست خاصی نام برده می‌شود و نام سرباز با امنیت و استقلال همراه است، تاکید کرد: قدر مسئولیتی که پذیرفته‌اید را بدانید و از مشکلات و سختی‌ها که پیش رویتان است نهراسید در مقابل سختی‌ها ایستادگی نمایید.

پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت : در این دوره در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی به نماز و قرآن بیشتر بپردازید و با انجام این اَعمال معنوی، روح خود را صیقل دهید.

وی همچنین به دلیرمردی‌ها و رشادت‌های یاران امام حسین(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: یاران آن حضرت، الگوهای نابی برای نسل‌های آینده هستند و با جان‌فشانی که در راه امام زمان عصر خود انجام دادند این پیام را برای نسل‌های بعدی به جا گذاشتند که اگر می‌خواهید یاوران و رهروان امام زمان خود باشید باید تمامی وجودتان در خدمت امام زمان (عج) و رهبرتان باشد.

  پوردستان در پایان از دانشجویان جدیدالورود خواست که با در نظر گرفتن مطالبات فرماندهی معظم کل قوا،  مسیری را که ایشان ترسیم نموده‌اند را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاششان بر این باشد که در راه ولایت گام بردارند.

کد خبر : ۳۹۷۰۱۹