خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تبریک معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز خبرنگار

معاون امور مجلس رئیس جمهور، با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام تبریک حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور به مناسبت روز ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ،  به شرح زیر است:

ن و القلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی است و روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند. لذا فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و یادآوران بیداری و آگاهی تشکر و قدردانی شود.

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

کد خبر : ۳۹۷۹۳۹