خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه:

برخی کشورها به دنبال احیای منافقین هستند

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر اینکه میخ تابوت جنازه گروهک منافقین زده شده است، گفت: حامیان گروهک تروریستی منافقین نخواهد توانست این مرده را زنده کنند.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف در یادواره شهدای سادات کاشان اظهار کرد: برخی کشورهای اروپایی که خود داعش را ساختند، اکنون این گروه بلای جان آنها شده است و آنها برای حفظ امنیت یک بازی فوتبال در وحشت به سر می‌برند و این در حالی است که ادعای امن بودن دارند.

او با اشاره به اینکه امروز جامعه ما در معرض تهاجم فرهنگی حساب شده دشمن قرار دارد بیان کرد: دشمنان ما می‌خواهند از دریچه ماهواره، اینترنت و فضای مجازی، مردم ایران را از فرهنگ دینی و اهل بیت فاصله دهند.

شریف با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند فرهنگ غربی را در جامعه ما رواج دهند، بیان کرد: شاه‌بیت فرهنگ غربی لذت دنیا و به فکر خود بودن است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: دشمنان با رواج فرهنگ غربی می‌خواهند بنیان خانواده‌ها را متزلزل کنند و جامعه‌ای خاموش، بی تحرک و افسرده مانند جامعه‌های خود که برغم پیشرفت علمی دچار انحطاط فرهنگی، فروپاشی اخلاقی و متزلزل شدن بنیان خانواده است بوجود آورند.

او با اشاره به اینکه دشمنان پس از ۳۷ سال به برکت فرهنگ دینی و اسلامی ما راه به جایی نبردند، افزود: همه خواسته امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر این است که جامعه‌ای مستقل با فرهنگ دینی و اسلامی داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین در کشتار ۱۷ هزار ایرانی از قشرهای مختلف اشاره کرد و گفت: این گروهک تروریستی که مورد حمایت برخی از کشورهای اروپایی و عربی قرار دارد در زمان جنگ تحمیلی در جبهه دشمن علیه کشور ما می‌جنگید و جوانان ما را به شهادت می‌رساند اما اکنون می‌بینیم پس از این همه فجایع باز برخی کشورها به دنبال احیای این گروه برای مقابله با نظام اسلامی ایران هستند.

سردار شریف با بیان اینکه «تلاش مشکوک اخیر در تصویرسازی آثار حیات گروهک تروریستی منافقین محکوم به شکست و رسوایی است» تأکید کرد: سال‌هاست میخ تابوت جنازه گروهک منفور منافقین زده شده است و تلاش دولت‌های حامی تروریسم برای راه اندازی نمایش‌های خیابانی با حضور چهره‌های معلوم الحال و منزوی سیاسی که پشتیبانی جنایت‌های تروریستی در منطقه و حتی در اروپا و آمریکا هستند نخواهد توانست این مرده را زنده کند.

او با تاکید بر اینکه شهدا برای فرهنگ و کشور ما افتخار آفریدند تصریح کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا سه خواسته مشترک از ما که بازماندگان غافله شهادت هستیم شده است و آن ها ترویج فرهنگ دینی، اطاعت از ولی فقیه زمان و مسلمان و مومن بودن است که باید به آنها اهتمام ورزیده شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره‌های شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی این یادواره‌ها و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راه آنها بتوانیم دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنیم.

کد خبر : ۴۰۰۰۵۱