خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل فراکسیون سوم بازی پشت‌پرده برای ایجاد انشقاق در «امید» بود

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به توافق این فراکسیون با فراکسیون ولایت برای معرفی لیستی مشترک جهت انتخاب نمایندگان بین‌المجالس و مجمع مجالس آسیایی، اعلام کرد: تشکیل فراکسیون سوم بازی پشت پرده شکست‌خورده‌ای بود که برای ایجاد انشقاق میان اصلاح‌طلبان انجام شد و امروز ثابت شد که فراکسیون سوم از ابتدا هم وجود نداشته است.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به حضور برخی از اعضای هیات رییسه فراکسیون مستقل در نشست صبح امروز فراکسیون ولایت خاطرنشان کرد: آن‌چه مسلم است درصورتی که فراکسیون سوم به‌واقع وجود داشت و تاثیرگذار بود، قاعدتاً باید به‌صورت مجزا تشکیل جلسه می‌دادند و نامزدهای خود را معرفی می‌کردند و حضورشان در فراکسیون‌های دیگر نشان می‌دهد که صحبت از تشکیل این فراکسیون، صرفاً نوعی بازی پشت‌پرده بوده است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس ادامه داد: در واقع این حواشی را می‌توان بازی پشت پرده افرادی دانست که تمایلی به تشکیل فراکسیون‌های سیاسی اثرگذار در مجلس ندارند و این درحالی است که با این حواشی، این شائبه را ایجاد کرده بودند که فراکسیون مستقلان به‌دلیل حضور نمایندگان اعتدالی در آن، به‌نوعی انشقاق در بدنه فراکسیون امید است، اما امروز ثابت شده است که فراکسیون امید از ابتدا با انسجام و قدرت تمام سر جای خود ایستاده و قرار نیست کسی از این فراکسیون جدا شود و امروز ثابت شد که بازی شکست خورده است.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز بار دیگر بر تلاش ناموفق دست‌های پشت‌پرده برای ایجاد شکاف میان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی دولت صحبت کرد و گفت: آن‌چه مسلم است، این افراد از همان روز نخست شکست خورده‌اند و نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید با اشاره به همکاری همیشگی این فراکسیون با دولت، تصریح کرد: همکاری فراکسیون امید با دولت در راستای تحقق هدف و وعده‌ای است که به‌خواست مردم انجام شده است.

او همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رییس‌جمهور در روز پزشک، گفت: دکتر روحانی به‌صورت جدی به وزرای کابینه تذکر دادند که در مقابل اجرای قانون به‌هیچ وجه کوتاه نیایند و عقب‌نشینی نکنند و هنگامی که اعضای کابینه خود را مکلف به اجرای قانون بدانند، طبیعتاً ما نیز از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

پارسایی در پایان با اشاره به تلاش نافرجامی که از روز نخست مجلس برای ایجاد شکاف میان اصلاح‌طلبان مجلس انجام شده، گفت: با مدیریت خوبی که توسط بزرگان اصلاحات، اعتدال‌گرایان و حامیان دولت در مجلس و بیرون مجلس انجام شد، اهداف این گروه به نتیجه نرسید و امروز اثبات شد که فراکسیون سوم، عملاً وجود خارجی ندارد.

کد خبر : ۴۰۳۶۲۶