خبرگزاری کار ایران

صدیقی در مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین:

مسئولیت‌ها همیشگی نیست/ با سرنوشت ملت بازی نکنیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: مسئولیت‌ها همیشگی نیست. رئیس مجلس همیشه رئیس نیست و رئیس جمهور هم بیشتر از دو دوره نمی‌ماند. همه می‌رویم و چیزی با خود نمی‌بریم

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی صبح امروز در دوازدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین که در تالار آدینه تهران در حال برگزاری است، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامی داشتن یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی و شهید باهنر هرگز خدا را از یاد نبردند و دنیا را برای آخرت می‌خواستند. حرکت شهید رجایی و شهید باهنر ضداشرافیت بود و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه خدا را قدرتمند قبول کنید و حرام نخورید، اظهار داشت: خلوتی که خدا نباشد وجود ندارد خدا در قلب و عروق و ارتباطات شماست. مجموعه عالم، مدرسه انسان است و باید از آن رمز آموخته تا راه را گم نکنیم.

مشاور رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در این کشور امنیت و سرمایه ولایت با علم و تدبیر داریم و اینها را خداوند داده است، تصریح کرد: با این سرمایه چه کرده‌ایم و چگونه آن را خرج کردیم. هر کس با خدا معامله نکند یا کم معامله بکند، ضرر کرده است.

صدیقی با بیان اینکه مسئولیت‌ها همیشگی نیست، تصریح کرد: رئیس مجلس همیشه رئیس نیست و رئیس‌جمهور هم بیشتر از دو دوره نمی‌ماند. همه می‌رویم و چیزی با خود نمی‌بریم. اینها سرمایه‌ای است که خدا به ما داده و خودش هم خواهد گرفت. همه آنچه خدا داده را ذخیره کنید چراکه دنیا پل آخرت است.

وی در پایان با بیان اینکه با سرنوشت ملت نباید بازی نکنیم، خاطرنشان  کرد: به خاطر بچه و حزب و گروه وبال به گردن خود قبول نکنیم.

کد خبر : ۴۰۴۳۵۰