خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

مسئولان یک‌بار از بدعهدی آمریکا سخن نمی‌گویند/ سه سال برای سامان دادن به امور فرصت کمی نیست

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به انتقاد رهبر انقلاب از بدعهدی آمریکا گفت: چرا مسئولان یک‌بار از بدعهدی آمریکا سخن نمی‌گویند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گلایه از تجمل‌گرایی برخی افراد، متذکر شد: تجمل‌گرایی سرازیری جهنم است.

او با تبریک هفته دولت و شهادت رییس جمهور فقید محمدعلی رجایی و همچنین مرحوم شهید حجت‌الاسلام باهنر ادامه داد: الان نگاهی به خودمان بکنیم. در دفترهای برخی مدیران چه خبر است؟ چقدر تجمل‌گرایی هست؟ شهید رجایی نماد مدیریت بود و وقتی خدمت رفتند، امام آن زمان هشدار دادند اگر دست از بگو مگو برندارید، من افرادی را سازش ندارند را به مردم معرفی می‌کنم. شهید رجایی آن زمان خیلی ناراحت شدند که نکند من حرفی بزنم و امام ناراحت بشود. در این جهت شهید رجایی و شهید بهشتی برنده هستند.

صدیقی اضافه کرد: دوران مدیریت زود تمام می‌شود، دوران ریاست جمهوری یک رویا است و زود تمام می‌شود، لذا باید حواسمان باشد حرفی نزنیم که نظام آسیب ببیند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه عملِ فردی مسئولان باید در تراز شهید رجایی باشد، ابراز داشت: امیدوارم در هفته دولت کارهای خوبی به مردم ارائه شود و مسئولان مغرور نشوند چراکه نیازهای مردم خیلی زیاد است و نباید برجام خیلی بزرگ شود.

او افزود: رهبر معظم انقلاب مدام از بدعهدی آمریکا می‌گویند اما مسئولان عزیز یک‌بار حاضر نیستند واقعیات را برای مردم بازگو کنند و از بدعهدی غرب بگویند.

صدیقی با تاکید بر اینکه  سه سال برای سامان دادن به امور فرصت کمی نیست، تصریح کرد: مردم در انتظار اشتغال هستند و می‌خواهند دست خالی به خانه نروند و فرصت باقیمانده فرصت تبلیغات انتخابات نیست. دولت به سفارشی که حضرت آقا در هفت محور گفتند عمل کند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه خدا قول داده است و صادق بودن قول خدا در تاریخ معلوم است، خاطرنشان کرد: هشتاد و چند کشور برای زمین زدن سوریه استفاده می‌کنند. عربستان هر روز روز به ضعف است و مقاومت رو  به رشد و پیشرفت لذا خطر تکفیر در سوریه روز به روز از بین می‌رود. شکست عربستان در یمن آب ناامیدی است که بر عربستان ریخته می‌شود. امید داریم همانطور که میوه مقاومت میوه داده، در یمن هم شاهد اضمحلال عربستان باشیم.

صدیقی با اشاره به تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان المپیک، تصریح کرد: از خدا می‌خواهم دل کسانی که دل مردم را شاد می‌کنند، شاد شود. حضور یک بانوی در المپیک برای ما افتخار است و کسب مدال ایشان برای کشور ما کسب آبروست، لذا از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری لزوم رسیدگی به مساجد، گفت: یکی از مسائل که دولت باید رسیدگی کند، مسائل فرهنگی است؛ دولت باید بگوید در مسئله مساجد و دانشگاه‌ها چه کار فرهنگی کرده‌ایم. به وزیر آموزش و پرورش گفتم مدارس باید مانند پناهگاه‌ها شود و مردم در مقابل تهدیدها در آن محل‌ها ایمن باشند. اگر مساجد پر رونق باشد، میخانه‌ها از رونق می‌افتند.

کد خبر : ۴۰۴۵۹۵