خبرگزاری کار ایران

سردار فضلی:

موشک‌های ما مرزهای امنیتی کشور را فراتر برده است

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: موشک‌های ما مرزهای امنیتی کشور را فراتر برده و امروزه دشمنان ملت، هزاران کیلومتر دورتر زمین‌گیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، طی سخنانی با بیان‌ این‌که آمادگی دفاعی جمهوری اسلامی در عالی‌ترین سطح در ۳۷ سال گذشته است، گفت: امروز به پشتوانه طرح‌های خلاقانه متخصصان جوان موشکی این مرز و بوم و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی در سطحی است که تهدیدات دشمن را نه‌ فقط در مرحله اجرا، بلکه در سطح پیشگیرانه خنثی می‌کند.

وی افزود: سطح تقابل جمهوری اسلامی با غرب دیگر محصور در یک‌میلیون و ۶۴۸ کیلومتر مربع از خاک ایران نیست؛ بلکه موشک‌های ما مرزهای امنیتی کشور را فراتر برده و امروزه دشمنان ملت، هزاران کیلومتر دورتر، در یمن و لبنان زمین‌گیر شده و زیر سایه «زلزال‌»ها و «شهاب‌»ها، برای شکستن سد دفاعی نظام اسلامی مذبوحانه تلاش می‌کند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین در ادامه به بیان خاطره‌ای از فرمانده سپاه پاسداران پرداخت و گفت: مدتی پیش از سردار جعفری پرسیده شده بود که اگر یک جنگنده اسرائیلی وارد ایران شود و قصد بمباران مراکز حساس کشور را داشته باشد، واکنش ایران چه خواهد بود؟ که ایشان نیز پاسخ داده بودند که در بازگشت آن جنگنده، دیگر اسرائیلی روی نقشه باقی نخواهد بود که خلبان در فرودگاهی از آن، هواپیمای خود را بنشاند.

وی ادامه داد: باید بگویم که سخنان سردار جعفری، بسیار متواضعانه بود؛ چرا که پس از ۳۷ سال، امروز جمهوری اسلامی در شرایطی است که علاوه بر سرزمین‌های اشغالی رژیم منحوس صهیونیستی، ۱۲۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف‌ و اکناف کشور را به‌صورت لحظه‌ای توسط پهپادهای ایرانی رصد و کنترل می‌کند و چنانچه موتور جنگنده‌ای به‌قصد ورود به مرزهای هوایی کشورمان روشن شود، با پاسخ حافظان امنیت ملی مواجه خواهد شد.

فضلی در پایان تأکید کرد: حتی اگر بدخواهان ملت در مخیله خود، به نقض حریم مرزهای دریایی، هوایی و زمینی جمهوری اسلامی فکر کنند، در آتش خشم جان‌برکفان عرصه دفاع ملی خواهند سوخت و موضوع صحبت ما نیز فراتر از انهدام رژیم صهیونیستی پس از حمله هوایی آنان است؛ ما هم‌اکنون درباره اقدامات پیشگیرانه و انهدام رژیم صهیونیستی پیش از حمله هوایی‌شان سخن می‌گوییم و برای تحقق این هدف، برنامه‌ریزی‌های مفصلی کرده‌ایم.

 

کد خبر : ۴۰۴۸۷۹