خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان صورت گرفت؛

انتخاب سه اصلاح‌طلب و یک اصولگرای معتدل به‌عنوان ناظران مجلس در ساماندهی مرکز سیاسی

در جریان نشست علنی امروز مجلس، مصطفی کواکبیان، اصغر سلیمی، فرج‌الله رجبی به‌عنوان سه نماینده اصلاح‌طلب عضو فراکسیون امید و همچنین ابوالفضل ابوترابی نماینده اصولگرای معتدل مردم نجف‌آباد به‌عنوان ناظران مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با رای نمایندگان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با رای نمایندگان انتخاب شدند.

بر این اساس، در جریان نشست علنی امروز پارلمان، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی، یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و یک نفر از اعضای کمیسیون عمران به‌عنوان ناظر  در دستور کار قرار گرفت و در نهایت، مصطفی کواکبیان نماینده تهران با ۱۲۸، اصغر سلیمی نماینده سمیرم با ۱۲۷ رای، فرج‌الله رجبی نماینده شیراز با ۱۲۶ رای و ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد با ۱۱۰ از مجموع ۱۷۰ آرای ماخوذه انتخاب شدند.

این درحالی است که کواکبیان، سلیمی و رجبی از جمله نمایندگان اصلاح‌طلب و از اعضای فراکسیون امید هستند و ابوترابی نیز یکی از نمایندگان اصولگرای معتدل مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر : ۴۰۵۲۱۲