خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت؛

وزارت کشور دستگاه برتر ملی معرفی شد

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: وزارت کشور در بین وزارتخانه‌ها، سازمانها و دستگاه‌های ملی به عنوان دستگاه برتر انتخاب و در جشنواره شهید رجایی توسط رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: با شروع به کار دولت تدبیر و امید و تشکیل کابینه، آقای دکتر رحمانی فضلی همزمان با ارائه برنامه های خود به رئیس جمهور محترم و مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد ، ایجاد نظام ارزیابی عملکرد دقیق ، شفاف و کارآمد در وزارت کشور را از اولویت های خود مطرح کردند و در این راستا، مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی ، وظیفه مهم برنامه ریزی و راهبری این امر را عهده دار شد.

وی افزود: بحمد الله با تشریک مساعی کلیه حوزه های عمومی و تخصصی وزارت کشور و با پیگیری همکارانم در این مرکز، وزارت کشور به جایگاه حقیقی خود دست یافت و برای نخستین بار در پانزده سال گذشته در جشنواره امسال شهید رجایی، به عنوان دستگاه برتر ملی شناخته شد.

سامانی کسب این موفقیت را مرهون تلاش کلیه همکاران اعم از مدیران و کارکنان خدوم وزارت کشور دانست و گفت: مرکز مدیریت عملکرد از ابتدای دولت تدبیر و امید در جهت پیشبرد دستورات وزیر محترم کشور با اتخاذ رویکرد ارتقاء اثر بخشی و کارایی ، "مدل یکپارچه مدیریت عملکرد" را در سطح وزارتخانه ،استانداری ها و فرمانداری ها طراحی کرد و با تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد با سه رویکرد هدف محوری، دانش محوری، و نتیجه محوری، تحول عمیقی را در این زمینه پایه گذاری کرد.

سخنگوی وزارت کشور افزود: بر این اساس وزارت کشور در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال ١٣٩٤ بعنوان دستگاه برتر ملی انتخاب شد و درجشنواره شهید رجایی توسط رئیس جمهور محترم مورد تقدیر قرارگرفت.

سامانی در پایان این موفقیت را به کلیه کارکنان عزیز و سختکوش وزارت کشور تبریک گفت.

 

کد خبر : ۴۰۵۹۰۰