خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی خبر داد:

جلسه فوق‎العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با موضوع پروژه نفوذ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز صبح با عنوان پروژه رسمی "پروژه نفوذ" برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی در این باره گفت: در این جلسه که جمعی از مسئولین اطلاعات سپاه حضور داشتند، ارکان پروژه نفوذ در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی – فنی، ایدئولوژیکی و ... مورد بررسی و تبیین قرار گرفت. همچنین، در این جلسه، اهداف دشمن در برد کوتاه، برد متوسط و بلندمدت تشریح شد و نمونه‌های مختلفی که در این زمینه مورد بهره‎برداری قرار گرفته‌اند، معرفی شدند.

به گفته نقوی حسینی، همچنین در این جلسه مطرح شد که افراد دو تابعیتی مورد توجه جدی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند و در پروژه نفوذ به کار گرفته می‌شوند. نمونه‌های مختلف به کار گرفته شده دارای تابعیت مضاعف هستند. در همین راستا اشاره شد که فردی که در جریان مذاکرات هسته‌ای به اتهام جاسوس بازداشت شده، دارای تابعیت مضاعف است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: در این جلسه، با بررسی مواردی توصیه شد که کلیه مسئولین و مدیران نظام به ویژه نمایندگان مجلس مورد توجه دشمن هستند و ممکن است از طرق مختلف اعم از خبرنگار، فعال اقتصادی و غیره وارد شوند و خود آنها یا فرزندان آنها را گرفتار کنند، لذا دقت و مراقبت جدی از خود و اعضای خانواده ضرورت حیاتی دارد.

به گفته وی، این جلسات در آینده ادامه خواهد داشت تا پروژه نفوذ به طور مستمر رصد شود.

کد خبر : ۴۰۶۴۹۸