خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی خبر داد؛

گزارش ۴۰۰ بندی عربستان علیه ایران/ ظریف و روحانی توطئه سعودی‌ها را افشا کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه از شبکه ولایت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های آن قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از فعالیت‌های شبکه جهانی ولایت اظهار داشت: این شبکه غیردولتی تحت اشراف مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی فعالیت‌های خوبی داشته است و امروز دانشمندان و پژوهشگران که در قم حضور دارند می‌توانند از این شبکه در راستای گسترش معارف اسلامی استفاده کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احمد شهید در آخرین گزارش حقوق بشری خود دروغ‌هایی علیه ایران منعکس کرده است که قرار است در روزهای آینده در پارلمان اروپا مطرح شود و حکمی برای ایران صادر شود و به واسطه آن مبادلات تجاری کشورهای غربی با ایران قطع شود. عربستان و منافقین هم در ده‌ها صفحه و ۴۰۰ بند مطالبی علیه ایران تهیه کردند که می‌خواهند به اتحادیه اروپا دهند که آقای روحانی و ظریف باید در مقابل این توطئه افشاگری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران امروز اعلام کرده است که با اتحادیه اروپا می‌تواند وارد مذاکره شود و با آن‌ها گفتگو کند اما برخی‌ها در فضای رسانه‌ای علیه ایران فضاسازی می‌کنند که ما می‌خواهیم آنها را فریب دهیم. گفتگو به جای بمب و مناظره به جای سلاح‌های شیمیایی درخواست ایران است. از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از صدها هزار نفر مورد عفو قرار گرفتند و بیست هزار نفر از منافقین به دلیل توبه کردن از گذشته‌شان آزاد شدند که به این چهره رحمانی ایران اسلامی کسی توجه نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان امروز راه حل برون‌رفت از این شکست را تنها در این دیدند که جنگ را به درون خانواده اسلام بکشانند و آنها پی بردند که با ترور و نفاق نمی‌شود جلوی انقلاب اسلامی ایستاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عربستان سعودی و وهابیت به بستر و ابزار تفرقه‌افکنی و برادرکشی در جهان اسلام تبدیل شده‌اند، افزود: استکبار و آمریکا به دنبال این هستند که اسلام را رو در روی مسلمین قرار دهند.

او عنوان کرد: روز به روز که می‌گذرد حجم جنایاتی که در کشورهای یمن و سوریه و عراق در حال انجام است، بیشتر می‌شود که این امر نشان می‌دهد این کشتار از درون اسلام نیست و صهیونیست‌ها پشت‌پرده این اقدامات قرار دارند.

رضایی افزود: شدت خشونت‌ها در کشورهای اسلامی علیه مسلمین بدان حد است که نشان می‌دهد این کار از یک مسلمان سر نمی‌زند و اصل این اقدامات از آمریکا و اسرائیل است. آنها برای توجیه اقدامات خود از مسائل اعتقادی استفاده می‌کنند و از این طریق فتنه بزرگی را که به راه انداختند توجیه می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از طرفی آنها از جملات برخی از روحانیون و مداحان سوء استفاده کرده و فرهنگ شیعی را این‌گونه نشان می‌دهند که در این رابطه علما و مبلغین باید روشنگری کنند.

کد خبر : ۴۰۷۱۱۲