خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

توسعه قدرت دفاعی‌‌‌‌ کشور متوقف نمی‌شود/ در حال ساخت یک تمدن بزرگ هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی خود هرگز متوقف نمی‌شویم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی در مراسم به آب‌اندازی شناور جدید سپاه در بوشهر اظهار داشت: امروز از روزهای تاریخی است و صفحه دریاها امروز شاهد حضور یکی دیگر از پدیده‌های ارزشمند با بُرد ۱۰ هزار کیلومتر است که از تجلی‌های اراده‌های مردان دریادل نیروی دریایی است تا بر جبین این ملت مهر افتخار بنشانند.

او با بیان اینکه این توفیق بزرگ را به تمام عزیزان تبریک می‌گویم و دهه ولایت را تبریک می‌گویم، خاطرنشان کرد: در حال ساخت یک تمدن بزرگ هستیم و در یک میدان نبرد همه‌جانبه با دشمنان اسلام و ایران هستیم.

سلامی تصریح کرد: در حال ساختن سازه‌های یک قدرت بزرگ هستیم؛ قدرتی که بتواند میدان موازنه حقیقی را به نفع مسلمانان تغییر دهد.

او بیان کرد: در سواحل خلیج فارس از اقتدار دریایی ایران اسلامی دفاع می‌کنیم و بدون تردید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلی اراده ملت بزرگ ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی خود هرگز متوقف نمی‌شویم.

سلامی گفت: تصمیم گرفته‌ایم اگر تمام دشمنان هم در برابر ما توطئه کنند، در مقابل آنها بایستیم و به فضل خدا این مهم با اراده و ایمان رزمندگان اسلام محقق می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز میدان‌های دفاع و نبرد علیه مسلمانان را به اقصی نقاط توسعه داده‌ایم و جهاد کبیر را ادامه خواهیم داد و استمرار این جهاد تا فتح آخرین سنگرهای کلیدی ادامه می‌یابد.

کد خبر : ۴۱۰۴۹۹