خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران:

رشادت مردم در دفاع از میهن فراموش‌شدنی نیست/ امیدوارم شاهد رفع حصر باشیم

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در دو پیام جداگانه به مناسبت فرارسیدن سالروز گفت‌وگوی تمدن‌ها و همچنین هفته دفاع مقدس، به موضوع حصر پرداخت و اظهار امیدواری کرد که شاهد رفع حاصر باشیم.

به گزارش ایلنا، فاطمه سعیدی در پیامی که روز گذشته به مناسبت روز گفت‌وگوی تمدن‌ها منتشر کرد، نسبت به مثمر ثمر بودن مذاکرات و تلاش‌ها برای رفع حصر ابراز امیدواری کرد و این درحالی است که در پیام امروز خود نیز که به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس منتشر شد، بار دیگر به موضوع حصر اشاره کرد.

نماینده مردم تهران در متن پیام روز گذشته خود که به بهانه سالروز گفت‌وگوی تمدن‌ها منتشر شد، نوشت: پیشنهاد گفت‌وگوی تمدن‌ها بهانه‌ای است تا صلح دوستی ایرانیان یکبار دیگر طنین‌انداز شود.

در این عید عزیز و در روزی که به نام گفت‌وگوی تمدن‌ها نامیده شد، از خداوند عزت و سربلندی بیشتر جناب خاتمی را خواستارم و امیدوارم شرایطی فراهم آید تا نظام جمهوری اسلامی از خدمات فرزند صالح خود بیشتر و بهتر استفاده کند.

همچنین در این روز بزرگ آرزو می‌کنم تا به برکت نام بلند مولا علی‌ابن‌ابیطالب تلاش‌ها و مذاکرات به ثمر بنشیند و به زودی شاهد رفع حصر محصوران باشیم.

سعیدی همچنین در پیامی که به مناسبت فراسیدن هفته دفاع مقدس تهیه کرده، نوشت: حتی اگر قرن‌ها و نسل‌ها بگذرد، باز هم رشادت و اخلاص فرزندان امام روح‌الله در دفاع از میهن فراموش‌شدنی نیست. جاودانه باد یاد مردان و زنانی که در نبرد علیه متجاوز بعثی جان و مال خود را فدا کردند.

در کنار آن مردان و زنان رشید و دلیرمردان و زنان دیگری هم در دولت دفاع مقدس حضور داشتند که تمام همّ و غم خود را صرف پشتیبانی از جنگ و اداره کشور کردند.

در آغاز هفته دفاع مقدس از خداوند برای شهدای عزیز و امام راحلمان علو درجات را خواستاریم و در برابر بزرگی تمامی ایثارگران خاضعانه شکرگزاریم. خداوند آنها را در پناه خود حفظ کند.

همچنین امیدواریم در این ایام خاطره‌انگیز، مقدمات رفع حصر از نخست وزیر محبوب امام در دوران دفاع مقدس نیز فراهم آید تا شاهد یکدلی و نشاط بیشتر در جامعه باشیم.

کد خبر : ۴۱۲۶۴۳