خبرگزاری کار ایران

سازماندهی اصلاح‌طلبان سرعت می‌گیرد؛

معرفی اعضای یک حزب اصلاح‌طلب در خراسان رضوی

اعضای یک حزب اصلاح‌طلب در خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سخنگو و سرپرست سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در خراسان رضوی از تشکیل شورای رسمی منطقه خبر داد.

بنا به اعلام سخنگوی منطقه خراسان رضوی آقایان احمد قدسی، ناصر آملی، افتخار برزگریان، علی ملکی، رضا بیرونی، محمد صاعدی، روح‌الله قاسم زاده، امیر نجف‌زاده و محمد آملی‌مقدم اعضای شورای منطقه خراسان رضوی هستند.

بنا به اعلام سرپرست منطقه خراسان رضوی سازمان عدالت و آزادی در دوازدهمین نشست شورای منطقه، مقرر گردید تا موجودیت آن در مشهد به اطلاع مردم شریف و اصلاح طلبان خراسان رسانده شود. سازمان عدالت و آزادی اینک در حال عضو گیری و سازمان دادن به کمیته ها و کمیسیونهای تخصصی خود است و تلاش میکند همسو و همراه با احزاب هم راهبرد، در افزایش شور و نشاط سیاسی در استان ایفای نقش نماید.

گفتنی است منطقه خراسان رضوی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی سال گذشته در مشهد شروع به کار کرد و در انتخابات اسفند ۹۴ با تاسیس یک ستاد ذیل کمیته انتخابات اصلاح طلبان فعالیت نمود. این سازمان متعهد به راهبرد شورای راهبردی اصلاح طلبان کشور با محوریت سید محمد خاتمی است و در بدو اعلام حضور در سال گذشته، تقاضای عضویت در شورای هماهنگی اصلاح طلبان را نیز تقدیم دبیر محترم شورا در مشهد کرده است.

کد خبر : ۴۱۴۸۳۳