خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان:

اعتقاد دولت به انجام کار ریشه‌ای است/ امیدواریم موضوع اشتغال به زودی برطرف شود

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری وظیفه ارتباط دو طرفه بین مردم و رییس‌جمهور را در طول سال دارد.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: این مرکز در سفرهای استانی یک برنامه ویژه دارد و سبب انتقال مشکلات و معضلات مردم استان‌ها به نهاد ریاست جمهوری می‌شود.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری عنوان کرد: در هر شیفت 180 نفر در طول چهار شبانه روز در این مرکز فعالیت می‌کنند که امیدواریم مورد رضایت مردم باشد. البته راه‌اندازی این مرکز به معنای بی اعتنایی به نامه‌های مردم نیست و به نامه‌های ارسالی از سوی مردم هم رسیدگی می‌شود.

نهاوندیان با بیان اینکه مردم استان قزوین مطمئن باشند هیچ تماسی بدون پاسخ و بررسی نمی‌ماند و تمامی تماس‌ها رسیدگی شده و در حد امکانات موجود به آنها پرداخته می‌شود، گفت: امیدواریم در سفرهای مختلف مراجعات مردمی که حاکی از مشکلات مردم است کاهش یابد و رضایت‌مندی مردم روز به روز افزایش یابد.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: امیدواریم موضوع اشتغال که جزو مسایل مهم کشور محسوب می‌شود به زودی برطرف شود زیرا اعتقاد دولت به انجام کار ریشه‌ای است و نباید از این موضوعات غافل شد.

کد خبر : ۴۱۵۱۹۱