خبرگزاری کار ایران

با شکایت قناعتی؛

مدیرعامل ایلنا احضار شد

مدیرعامل خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، با شکایت ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران، فردا در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا، در احضاریه ابلاغی به وی، به اتهام وارد شده به ایلنا اشاره‌ای نشده است، اما با توجه به قرار داشتن نام قناعتی در لیست افرادی که مشمول دریافت املاک نجومی از شهرداری تهران شده‌اند، مشخص است که این شکایت نیز به موضوع واگذاری املاک نجومی شهرداری تهران بازمی‌گردد.

گفتنی است نام قناعتی در لیست منتشره از سوی معماری نیوز وجود داشت و رحمت‌الله حافظی، نیز در این باره به ایسنا گفته بود: نام ابوالفضل قناعتی در این لیست آمده است اما وی عنوان داشت که قصد خرید داشته و حتی مطالعات لازم را انجام داده اما بنا به دلایلی از این خرید انصراف داده و پس از آن یک ملک از فرد حقیقی خریداری کرده و مراحل نقل و انتقال نیز انجام شده است.

پیگیری مداوم خبرگزاری ایلنا از سرنوشت واگذاری املاک نجومی، در هفته‌های گذشته و پس از تعطیلی معماری نیوز، از مواردی است که برخی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری را به فشار بر این خبرگزاری مجاب کرده و به احتمال زیاد، باز کردن پرونده‌های قضایی علیه این خبرگزاری و رسانه‌هایی از این دست، بخشی از تلاش این عده برای افزایش فشار بر این رسانه‌ها جهت جلوگیری از پیگیری رسانه‌ها از این پرونده خواهد بود.

photo_2016-10-01_18-40-58

 

 

کد خبر : ۴۱۵۶۵۰