خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

بهره‌برداری از چند طرح‌ عمرانی دانشگاه آزاد با حضور آیت‌الله هاشمی +عکس

در آستانه سی‌امین سالروز فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، ساختمان‌های آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی این واحد با حضور آیت‌الله هاشمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاح چند ساختمان دانشگاه آزاد که رییس  و معاونان دانشگاه آزاد نیز حضور داشتند، ساختمان آزمایشگاه مرکزی واحد تهران شمال با ۱۴۱ آزمایشگاه و کارگاه و ۱۴ کلاس آموزشی در ۷ طبقه با زیربنای بالغ بر ۲۴ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همچنین رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد ، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را که در ۷ بلوک با زیر بنایی حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است، افتتاح کرد.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد ، علاوه بر اتاق‌های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی، بیش از ۱۶۰ باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان دکترا، مدیران گروه‌ها، ۴ سالن دفاعیه، کتابخانه و ۲ سالن مطالعه، اتاق‌های ویژه لابراتوار، مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد که مجموعه فضایی که در این مراسم برای استفاده در اختیار استادان و دانشجویان قرار می‌گیرد، ۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

در مراسم افتتاح ابتدا ملک معاون عمرانی واحد تهران شمال توضیحاتی درباره پروژه‌ها داد و سپس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه ازاد اسلامی گزارشی از مراحل مختلف طرح تجمیع ارائه کرد.

محسن هاشمی با تاکید بر توجه بر معماری ایرانی و اسلامی در اجرای طرح تجمیع هفت پردیس دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر خویش ٢٠ میلیون مترمربع فضای آموزشی، آزمایشگاهی، ورزشی، رفاهی برای دانشجویان ساخته که البته برنامه ما توسعه و رعایت استانداردهای جهانی و ملی است.

109863

کد خبر : ۴۱۵۸۲۱