خبرگزاری کار ایران

با حضور در ساختمان وزارت خارجه؛

سفرای جدید سوئد و سیرالئون با ظریف دیدار کردند + تصاویر

سفیران جدید کشوهای سوئد و سیرالئون در تهران، بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور در ساختمان وزارت خارجه با ظریف دیدار کرده و رونوشت استوارنامه‌هایشان را تقدیم وی کردند.

 به گزارش ایلنا، هلنا سانگلند، سفیر جدید سوئد در جمهوری اسلامی ایران بعداز ظهر سه‌شنبه با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه‌اش را تقدیم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر تقویت مناسبات اقتصادی بین دو کشور اظهار کرد: پس از دیدار اینجانب از سوئد، شرکت‌های خصوصی سوئدی زیادی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ایران اعلام آمادگی کردند.

 سفیر جدید سوئد هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان گفت: دیدار برخی از مقامات سوئدی از جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه مناسبات بین دو کشور در دستور کار قرار دارد. انجام این دیدار‌ها، زمینه را برای سفر بالا‌ترین مقامات سوئدی به جمهوری اسلامی ایران همواره می‌کند.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار علی کامارا، سفیر جدید سیرالئون نیز با تاکید بر اهمیت قاره آفریقا برای جمهوری اسلامی ایران گفت: از توسعه همکاری با کشورهای آفریقایی حمایت می‌کنیم.

سفیر جدید سیرالئون نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، دنبال آن هستیم که مناسبات دو کشور را در تمامی زمینه گسترش دهیم.

 گزارش تصویری کامل این دیدارها را اینجا ببینید.

کد خبر : ۴۱۶۷۳۸