خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران هستیم/ به انتخاب‌های خاتمی در شورای سیاست‌گذاری اطمینان داریم

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۱۷۴

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم گفت: پیگیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شفاف سازی لازم را انجام دهیم.

فاطمه سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به ترکیب فعلی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و معرفی اعضای جدید به این شورا تاکید کرد: سعی می‌کنیم با رایزنی و تعامل با اصلاح طلبان شورا، یک خانم از طرف فراکسیون امید به شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معرفی شود چراکه حضور زنان می‌تواند کمک خوبی برای فعالیت جریان اصلاحات باشد.

او گفت: دوست داشتیم هم جوانان و هم بانوان بیشتری در این ترکیب باشد اما همواره به انتخاب‌های آقای خاتمی اطمینان داشتیم و شاید صلاحدید ایشان ترکیب فعلی بوده است.

نماینده اصلاح‌طلب تهران درباره فساد در شهرداری تهران نیز گفت: پیگیر تحقیق و تفحص در شهرداری تهران هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شفاف سازی لازم را انجام دهیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تحقیق و تفحص نشان دهد که فسادی در شهرداری رخ نداده است، اما به هر حال وظیفه ما بود که با توجه به درخواست مردم این پرونده تحقیق و تفحص را به جریان بیندازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز