خبرگزاری کار ایران

نماینده گلپایگان در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت در مورد استاندار اصفهان قاطعانه تصمیم بگیرد/ حاج‌رضایی به عنوان جایگزین زرگرپور معرفی شده بود

نماینده گلپایگان و خوانسار درخواست کرد وضعیت استاندار اصفهان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

علی بختیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره تغییر استاندار اصفهان گفت در دیدارهایی که با آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور داشتیم و از ایشان خواستیم دولت تصمیم خود را قاطعانه و صریح بگیرد. شرایطی که الان وجود دارد برای دولت تدبیر و امید مناسب نیست که یکی از بزرگ‌ترین استان‌های ایران با مشکل مواجه باشد و به خاطر شرایط متزلزل استاندار اصفهان نیز وضعیت مناسبی ندارد.

نماینده گلپایگان و خوانسار اضافه کرد: حتی آقای حاج‌رضایی که به عنوان جایگزین استاندار قرار بود معرفی شود، انگیزه خود را از دست داده است و می‌گوید درست نیست یک روز می‌گویند شما استاندار شدی و روز دیگر می‌گویند که استاندار قبلی در مسئولیت خود ابقا می‌شود لذا شرایط متزلزل به نفع هیچ کس نیست.

او گفت: گذشته از اینکه فرمانداران دولت قبل هنوز در شهرهای مهم استان مشغول به فعالیت هستند، اما مسئله نگران‌کننده‌تر کارکرد ضعیف فرمانداران است که در حوزه‌های مختلف کشور است. چون فرماندار باید قوی‌ترین فرد در یک شهرستان باشد، اما گاهی رئیس یک اداره کارکردی قوی‌تر از فرماندار دارد و فرمانداران نیز تحرک لازم را برای انجام کار ندارند و لازم است تغییر اساسی در کار فرمانداران صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، پیش از این دو نماینده اصولگرا و اصلاح‌طلب اصفهان نیز احتمال تغییر استاندار را در روزهای آینده تایید کردند.

کد خبر : ۴۱۷۳۸۷