خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

سیاری سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی با صدور پیامی فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر دریادار سیاری به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و آرزوی قبولی عزاداری‌های همه عزاداران حسینی، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصوم (علی‌ها السلام) قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت را از همه قبول فرماید.

صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۳۷ سال پیش و در بیست و چهارم مهرماه سال ۱۳۵۸، به منظور تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایمان مستحکم و بینش عمیق دینی و سیاسی از برکات مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) بود تا با حضور معنوی این سازمان مقدس، ارتش قهرمان، بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین شود.

بدین ترتیب بود که ارتش متخصص و شجاع با بازوی ایمان و اخلاص، در طول ۸ سال دفاع مقدس و با تمسک به قرآن و آرمان‌های الهی، مصداق واقعی جهاد فی سبیل‌الله و ادامه دهندهٔ راه امام حسین (ع) شد و لقب زیبا و ماندگار «شجره طیبه» را از فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) دریافت و به عنوان نشانی پرافتخار بر سینه نصب نمود تا سربلند‌تر از همیشه با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معزز کل قوا از میهن اسلامی حراست کند.

امروزه نیز معظم له با اعتماد کامل به ارتش پاک ج. ا. ایران، ارتش را پایهٔ مستحکم اقتدار و بر‌ترین عامل در حفظ امنیت و دژ و بازو و حصن و حصار مطمئن مردم و خط مقدم تحرک بر می‌شمارند و می‌فرمایند:

 «نظامیانِ مدافعِ از امنیت کشور، برای اینکه امنیت را حفظ کنند، جان خود را به میدان آورده‌اند؛ مردان حق، سلحشوران، مدافعان ارزش‌های معنوی، حاضرند جان خود را کف‌دست بگیرند و در این میدان قدم بگذارند؛ این، چیز بزرگی است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.»

بی‌شک تلاش‌‏های مخلصانه کارکنان مومن این نهاد ارزشمندِ نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و سلاحی بی‌‏نظیر را در کنار توانمندی‌‏های ارتش ج. ا. ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرار داده است.

ضمن گرامیداشت این روز به همه عزیزانی که فعالانه در عرصهٔ ارتقای روحیهٔ معنوی و ایمانی و سیاسی کارکنان کوشش می‌نمایید، از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت همه خدمتگزاران به این نظام مقدس و حافظان حریم معنوی و پرچمداران فرهنگی و دینی و سیاسی در ارتش ج. ا. ایران و همه سربازان ولایتمدار این شجره طیبه را در شعاع پرمهر و نورانی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و یاری رساندن به ارتش و نیروی دریایی ارتش در مسیر راهبردی آن مسئلت می‌نمایم.

کد خبر : ۴۱۹۶۹۵