خبرگزاری کار ایران

پارسایی در تذکر شفاهی:

آیت‌الله هاشمی بنابر قانون در دفاع از خود اقدام کنند / صداوسیما انصاف را رعایت کند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد دوگانه در دو مورد تقریباً مشابه گفت: درخصوص فیش‌های حقوقی نامتعارف متاسفانه پیش از اثبات جرم از اسامی افراد نام برده شد و با آبروی آن‌ها بازی شد و برعکس درمورد املاک نجومی، با رسانه‌ها و سایت‌هایی که اقدام به روشنگری کردند، برخورد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهرام پارسایی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به تخلف‌های بابک زنجانی و همچنین پرونده دکل‌های نفتی از قوه قضاییه درخواست کرد ضمن بازگرداندن اموال بیت‌المال، نسبت به اطلاع‌رسانی در این رابطه اقدام کنند.

او گفت: به صداوسیما تذکر می‌دهم نسبت به مسائل جامعه به‌خصوص مواردی که نزد افکار عمومی از حساسیت ویژه برخوردار است، جانب عدل و انصاف را رعایت کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دو مورد تقریباً مشابه، درخصوص فیش‌های حقوقی نامتعارف متاسفانه پیش از اثبات جرم از اسامی افراد نام برده شد و با آبروی آن‌ها بازی شد و برعکس درمورد املاک نجومی، با رسانه‌ها و سایت‌هایی که اقدام به روشنگری کردند، برخورد شد. انجام برخوردهای دوگانه منجر به خدشه‌وارد شدن به اعتماد مردم نسبت به نظام می‌شود که به هیچ وجه به صلاح کشور نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم ادامه داد: وارد کردن اتهام به شهروندان به‌ویژه افرادی که در پایه‌گذاری نظام موثر بودند، شایسته نیست. انتظار می‌رود دوستان رعایت انصاف را داشته باشند.

پارسایی تصریح کرد: از آیت‌الله هاشمی درخواست می‌کنم در دفاع از خود در توضیح به افکار عمومی طبق ماده ۷۸ قانون اساسی اقدام کنند.

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به بانک‌های کشور و صندوق توسعه ملی تذکر می‌دهم در حمایت از طرح‌هایی که از اولویت‌های نظام و دولت است، جدیت داشته باشند.

نماینده مردم شیراز همچنین با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در استان فارس، گفت: این طرح قرار بود دو سال بعد از اجرای آزمایشی برچیده شود و این درحالی است که اجرای طرح آزمایشی در جمعیت پنج میلیون نفری استان فارس اشتباه بزرگی بود که مردم محترم این استان تاوان آن را پرداختند.

پارسایی در پایان تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان نسبت به تعیین تکلیف مردم استان فارس از این سردرگمی و پایان دادن به این نارضایتی مردم اقدام کند.

کد خبر : ۴۲۰۶۰۵