خبرگزاری کار ایران

مازنی در گفت‌وگو با ایلنا

فضای مجلس ، فضای همدلی با دولت است/ کاش گزینه‌های مشورتی بیشتری معرفی می‌شد

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به نحوه معرفی گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی سه وزارتخانه، گفت: رییس‌جمهور باید گزینه‌های بیشتری را به‌صورت غیررسمی به مجلس پیشنهاد می‌کرد که بتوانیم با مشورت با یکدیگر در فضای تعامل تصمیم‌گیری کنیم.

حجت‌الاسلام احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از معرفی گزینه‌های جایگزینی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون تعامل با مجلس، اعلام کرد: معتقدم رییس‌جمهور می‌بایست گزینه‌های متعددی را به‌صورت مشورتی و استمزاجی برای هر وزارتخانه معرفی می‌کرد و نمایندگان در این باره اظهارنظر می‌کردند.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره جایگزینی دانش‌آشتیانی بجای نجفی، یادآور شد: البته این دو نفر به‌عنوان دو گزینه پیشنهاد نشدند اما هر دو از نیروهای توانمند و متعهد هستند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به سوال دیگری درباره فضای مجلس برای جلسه رای‌اعتماد به سه وزیر پیشنهادی،‌ خاطرنشان کرد: فضای مجلس دهم، فضای همدلی و همکاری با رییس‌جمهور است اما گلایه‌هایی از آقای روحانی وجود دارد.

حجت‌الاسلام مازنی در پایان تصریح کرد: انتظار مجلس این بود که رییس‌جمهور به‌جای معرفی سه گزینه برای سه وزارتخانه، تعدادی بیشتری از افراد را به‌صورت غیررسمی به نمایندگان پیشنهاد می‌کرد که بتوانیم با مشورت با یکدیگر در فضای تعامل تصمیم‌گیری کنیم.

کد خبر : ۴۲۱۹۴۵