خبرگزاری کار ایران

مدیر کل انتخاباتی استانداری تهران:

احزاب مثل رودخانه‌های فصلی فعالیت نکنند

مدیر کل انتخاباتی استانداری تهران ضمن شرکت در نخستین همایش سیاسی شهرستان رباط کریم گفت: جناحهای سیاسی در راستای تامین منافع کلان و ملی گام بردارند.

به گزارش ایلنا، بهرام سرمست در جمع احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان رباط‌کریم در فرهنگسرای معلم شهر رباط کریم افزود: اگر احزاب منافع کلان و ملی را در دستور کار خود قرار دهند عمری طولانی خواهند داشت و اگر مقطعی و برای اهدافی خاص کار کنند عمر آنان کوتاه و منحصر به‌‌ همان زمان خاص است.

سرمست اظهار داشت: کار احزاب روشنگری، آگاهی بخشی و ارائه تحلیل‌های درست سیاسی برای شهروندان و آنان نه تنها باید در زمان انتخاب برای شناساندن کاندیدا‌ها به مردم تلاش کنند بلکه بعد از انتخابات نیز باید به مطالبه‌گری و طرح پرسش از مسولان همسو و غیر همسو بپردازند و نباید مثل رودخانه‌های فصلی تنها در دوره‌ای خاص فعالیت کنند.

او خاطرنشان کرد: افرادی که در احزاب و گروه‌های مختلف به کار سیاسی می‌پردازند به منزله معلمان کلاس سیاسی هستند که بینش سیاسی جامعه را ارتقا می‌بخشند.

سرمست به رابطه تنگاتنگ نظام حزبی و انتخاباتی اشاره کرد و خواستار فعالیت بیشتر احزاب و گروه‌های سیاسی شد.

سرمست به بیان تغییرات جدید در سیستم انتخاباتی کشور پرداخته و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در امر انتخابات را برای حاضران تبیین کرد.

کد خبر : ۴۲۲۱۵۲