خبرگزاری کار ایران

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با جهانگیری دیدار کرد

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت و استعدادهای استان چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف تاکید کرد: دولت تمام مساعی خود را برای اجرای طرح‌های عمرانی مصوب در استان بکار خواهد بست.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) در دیدار مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری لزوم همکاری و ارتباط بیشتر مدیران استانی و نمایندگان برای پاسخگویی به مطالبات مردم و پیشبرد امور توسعه‌ای را یادآور شد و گفت: مردم پرتلاش و سختکوش استان چهار محال و بختیاری شایسته ارایه بهترین خدمات هستند و باید علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات، برنامه‌ریزی بهتری برای بهره‌برداری از توانمندی‌های استان انجام داد.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به سفر آتی خود به استان چهارمحال و بختیاری برای افتتاح چند طرح صنعتی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد؛ طرح‌های مهم استان نظیر احداث راه آهن و سد با پیگیری نمایندگان هرچه زود‌تر نهایی شود.

پیش از سخنان معاون اول رییس‌جمهور نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را درباره مسائل سیاسی و اقتصادی استان مطرح کرده و خواستار نگاه کلان دولت به مسائل چهارمحال و بختیاری و اولویت‌بندی در اجرای طرح‌ها شدند.

نمایندگان چهار محال‌وبختیاری با اشاره به مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف و ضرورت تحقق قول‌های رییس‌جمهور در سفر به این استان، نکاتی در خصوص مسائل مربوط به آب و کشاورزی، راه و راه آهن و نیز گردشگری مطرح کردند.

همچنین امیری معاون رییس‌جمهور در امور مجلس جلسات مجمع نمایندگان استان‌ها با معاون اول رییس‌جمهور را کاربردی توصیف و اظهار امیدواری کرد با تداوم این نشست‌ها، مسائل و دغدغه‌های مردم و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هرچه سریع‌تر برطرف شود.

کد خبر : ۴۲۲۲۲۲