خبرگزاری کار ایران

نوبخت در گفت‌وگو با ایلنا:

شب قبل از معرفی وزرا، تغییرات به من منعکس نشد/ اعضای کابینه مدام رصد می‌شوند

سخنگوی دولت گفت: آخر شب، قبل از معرفی وزرا تغییراتی پیش آمد که آن‌ها هم فرصت نکرده بودند به من منعکس کنند.

محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد وزرای پیشنهادی دولت در سه وزاتخانه و توضیح جابجایی وزیر آموزش و پرورش در لحظه آخر، تصریح کرد: همواره اعلام می‌کنیم که اجازه بدهید تا موضوعی قطعی نشده اعلام نکنیم. برای مثال در یک مورد اعلام شد که رئیس‌جمهور قرار است به استانی سفر کند اما به دلیل شرایط جوی این سفر صورت نگرفت همین موضوع کوچک باعث شد تحلیل‌های مختلفی روی این موضوع مطرح شود. معمولا هم تحلیلگران خودشان بلد هستند بر اساس سلیقه خودشان برداشت کنند برای همین باید از اتقان یک موضوع اطمینان پیدا کنیم.

شب قبل از معرفی وزرا، تغییراتی پیش آمد که به من منعکس نشد

او افزود: در موضوع معرفی وزرا هم صبحی که به مجلس می‌رفتم تمام تصور‌‌ همان چیزی بود که شما و دیگران داشتند. گویا آخر شب، قبل از معرفی وزرا تغییراتی پیش آمد که آن‌ها هم فرصت نکرده بودند به من منعکس کنند. برای همین هم است که در پاسخ به برخی سوال‌ها اعلام می‌کنم اجازه بدهید تا قطعی نشده مطلبی نگویم. امیدواریم که نتیجه این موفقیت تکمیل کابینه دولت امیدبخش باشد و خبر رای اعتماد مجلس به هر سه وزیر به زودی روی خروجی رسانه‌ها قرار گیرد.

کابینه و استانداران مدام رصد می‌شوند

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که «آیا در مورد تغییر استاندار اصفهان، آیا دیدارهای آقای نهاوندیان با آقای مظاهری در انصراف دولت در ادامه فعالیت آقای زرگرپور موثر بوده یا خیر، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم که چه صحبت‌ها و سفرهایی برای این کار صورت گرفت. به طور کلی ما مرتب در سطح کابینه و معاونت‌های وزارتخانه‌ها و استان‌ها در حال رصد هستیم ممکن است تحول‌هایی در این میان صورت گیرد که برخی از آن‌ها هم با تغییر همراه است در مورد هر فردی که در جهت تامین رضایت مردم کار کند دولت مضایقه نخواهد کرد. همه ما باید بدانیم که ضمن ثبات کار استمرار فعالیت‌هایمان بستگی به خدماتی دارد که در جهت تامین رضایت مردم عرضه می‌کنیم.

کد خبر : ۴۲۲۴۶۲