خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در دیدار با خانواده شهید آقاعبداللهی:

شهدای مدافع حرم در مسیر اعتقادشان جان دادند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم علی آقاعبداللهی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه ۵ آبان) با حضور در منزل خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم علی آقاعبداللهی با تاکید بر حفظ جایگاه خانواده شهدای مدافع حرم گفت: ما در برابر عظمت و بزرگی خانواده شهدا کاری که در خور شأن آن‌ها باشد، نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تلاش کنیم مسیر آن‌ها را ادامه دهیم. 

وی تاکید کرد: باید بتوانیم از ارزش‌هایی که شهدای مدافع حرم برای حفظ آن‌ها جان خود را فدا کردند، پاسداری کنیم. 

پزشکیان با بیان اینکه این شهدا دین بزرگی بر گردن ما و مردم این کشور دارند و رسیدگی به خانواده شهدا کمترین کار مسئولان است، خاطرنشان کرد: برای آدمی چیزی بالا‌تر از جان وجود ندارد، اما شهدای مدافع حرم در راه اعتقادشان جان خود را فدا کردند و این ما هستیم که باید تلاش کنیم مسیر آن‌ها گم نشود، و فداکاری آن‌ها نه تنها فراموش نشود، که به نسل‌های آینده منتقل گردد. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اهدای لوح تقدیر ضمن تجلیل از خانواده شهید آقاعبداللهی، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره و مسیر نورانی شهدای مدافع حرم تاکید کرد. 

گفتنی است شهید مدافع حرم علی آقاعبداللهی فرزند یکی از کارکنان بازنشسته مجلس شورای اسلامی است که سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

کد خبر : ۴۲۲۹۷۵