خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با شمخانی:

شکل‌گیری دو قطبی در نظام ولایی مصداق کفران نعمت است

دبیر شورای عالی امنیت ملی که به قم سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید با آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کشور در ابعاد امنیتی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: در سایه امنیت کم‌نظیری که با برنامه‌ریزی و تلاش موثر دستگاه‌های ذی‌ربط در کشور حاکم است، زمینه توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف فراهم است. 

وی با قدردانی از رویکرد روشنگرانه و انقلابی آیت‌الله العظمی نوری همدانی که موجب قوت قلب و بهره‌مندی مستمر نیروهای انقلابی در کشور است، گفت: کنگره عظیم اربعین فرصتی بی‌بدیل برای جلب توجه همه آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان جهان به سوی یزیدیان زمان یعنی غاصبان قدس شریف و رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی است. 

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی نیز در این دیدار انقلاب اسلامی را هدیه‌ای الهی برشمردند و اظهار داشت: ایستادگی در برابر نفوذ و تحمیل بیگانگان، توجه به قدرت مردم و ظرفیت‌های داخلی، احیا فرهنگ جهاد و شهادت مهم‌ترین اصول تضمین‌کننده حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است. 

وی مهم‌ترین تهدید امروز جهان اسلام را رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و یکی از شاخصه‌های انقلابی بودن را مخالفت و تداوم مبارزه همه جانبه با سلطه‌گری و ظلم این رژیم دانست. 

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به نقش تعیین‌کننده ولی‌امر در ایجاد انسجام و وحدت کلمه در جامعه افزود: در نظام ولایی شکل‌گیری دو قطبی و دوگانگی بی‌معنی بوده و مصداق کفران نعمت است.

کد خبر : ۴۲۳۰۱۹