خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

حمایت کامل شورای مرکزی فراکسیون امید از وزرای پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت کامل شورای مرکزی این فراکسیون از سه گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم‌گیری و اعلام نظر نهایی این فراکسیون را به جلسه فردا موکول کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرد: در این جلسه ابتدا کمیته‌های تخصصی سه‌گانه که به‌منظور بررسی برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی تشکیل شد، گزارش خود را ارائه کردند که این گزارش‌ها نشان از توانمندی هر سه گزینه پیشنهادی در مباحث مختلف اعم از برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکلات و همراهی و همسویی با رویکرد و مشی عمومی دولت داشت.

او ادامه داد: پس از اعلام توانمندی سه وزیر پیشنهادی ازسوی کمیته‌های تخصصی بررسی برنامه‌های وزرا، شورای مرکزی فراکسیون امید با اتفاق نظر درخصوص حمایت کامل از گزینه‌های پیشنهادی به نتیجه‌گیری رسید.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین با اشاره به برگزاری نشست بعدی با سه وزیر پیشنهادی خاطرنشان کرد: قرار است نظر نهایی فراکسیون امید پس از جلسه بعدازظهر فردا با سه وزیر پیشنهادی اعلام شود.

کد خبر : ۴۲۳۷۹۸