خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده به ایلنا خبر داد؛

جزئیات جلسه دانش‌آشتیانی و سلطانی‌فر با اعضای کمیسیون اجتماعی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از حضور گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های ورزش و آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: امروز وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در جلسه کمیسیون اجتماعی حاضر شدند و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

او با بیان اینکه عمده وقت امروز کمیسیون اجتماعی به استماع برنامه‌های سلطانی‌فر و دانش‌آشتیانی اختصاص داشت، گفت: در همین راستا برنامه‌هایی در مورد بهداشت روحی و فکری دانش‌آموزان و افزایش سرانه ورزش در شهرهای کوچک از سوی دو وزیر پیشنهادی مطرح شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی یادآور شد: در ادامه بررسی جزئیات لایحه تعیین اختیارات و وظایف وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی به جلسه فردا موکول شد.

جلودارزاده گفت: در این جلسه کارگروه کمیته‌های کارآفرینی و تعاون تشکیل شد و مقرر شد این کارگروه برنامه‌های مربوط به اشتغال‌زایی را تهیه کند.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران همچنین تصریح کرد که فضای کمیسیون اجتماعی همراه با وزرای پیشنهادی است و امیدواریم در روز رای‌اعتماد مشکلی پیش نیاید.

کد خبر : ۴۲۴۱۴۶