خبرگزاری کار ایران

مهدی شیخ /موافق/

یک نفر همه نیروهای انقلاب را به جان هم انداخت/ چرا فضا را دوقطبی می‌کنید؟

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پروش گفت: فردی همه نیروهای انقلاب را به جان هم انداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مهدی شیخ نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت:  همکاران عزیز من خود را آماده کرده بودم برای بیان موافقت خودم از برنامه‌های وزیر پیشنهادی، لکن سوالی دارم و آن این است که تا کی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم؟

او افزود: فردی وارد عالم سیاست ما شد و همه را به جان هم انداخت و با پشت پا زدن به اخلاق چه بلایی بر سر کشور آورد؟ آقایان این تذهبون؟ این فرد مجدد خواست وارد صحنه سیاسی شود. رهبری هوشیارانه تذکر دادند که جامعه نباید به فضای دو قطبی برگردد. چرا می‌خواهیم باز هم فضا را دو قطبی کنیم، الان پشت تریبون افرادی که آمدند چه کسانی بوند؟ آقای سروش جانباز است، عمرش را در جبهه‌ها سپری کرده ما کافر و ضدولایت هستیم؟ این چه ادبیاتی است؟ این چه ضد اخلاقی‌گری است؟ تا کی می‌خواهیم این روش را ادامه دهیم؟ آیا این ادامه راه شهداست؟ آیا انشقاق در نیروهای انقلاب نیست که به نیروهای وفادار انقلاب که عمر خود را در راه نظام جمهوری اسلامی گذاشتند، تهمت نفاق و جاسوسی بزنیم؟

 تهران تاکید کرد: آیا این درست است و با اسلام و اخلاق و سیاستمداری سازگار است؟ می‌خواهیم به کجا برویم؟ قرار بود به اخلاق رای بدهیم. انقلاب ما انقلاب انسانیت و ارزش‌ها و اخلاق بود. این ارزش و اخلاق و انسانیت است؟ این کجای تعهد ما به شهیدان است که تفرقه را در خودمان دامن بزنیم. اگر دشمن زمانی در ما نفوذ کرد و تفرقه انداخت وظیفه ما چیست؟ آیا این دمیدن آتش در فتنه دشمن نیست که این آتش را شعله‌ور کنیم.

 نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که اگر لحظه‌ای احساس کنم هر وزیر یا شهروندی می‌خواهد مقابل جریان انقلاب بایستد، اولین نفر با آن برخورد می‌کنم. عمرم را در این راه گذاشته‌ام. تا کی می‌خواهیم هر کس که تزویر و ادعایش بیشتر است، خودش را انقلابی نشان دهد و هر کس که خضوع دارد، ضدانقلاب باشد؟ ما باید سیاستی اخلاقمدارانه و انسان‌مدارانه در اداره جامعه در پیش بگیریم، این به نفع کشور است.

حجت‌الاسلام شیخ به دلیل اینکه سخنانش احساسی شده، عذرخواهی کرد و گفت که این‌ها «عقده‌های در گلو» بود که مطرح کردم.

کد خبر : ۴۲۴۶۸۸