خبرگزاری کار ایران

مجید انصاری در غرفه ایلنا:

شکایت‌های مرتبط با حقوق مردم را پیگیری می‌کنیم/ دو مورد به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شد

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در مورد موارد مربوط به توهین و افترا به رییس‌جمهور و اعضای دولت تلاش ما این است که به حداقل شکایت‌ها اکتفا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به شکایت‌های حقوقی دولت از توهین‌کنندگان به رییس‌جمهور عنوان کرد: گاهی شکایت‌ها مربوط به اموال دولتی و برخی مربوط به توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی است.

او افزود: در برخی موارد  با جعل امضا و سندهای دولتی برخورد می‌کنیم. در معاونت حقوقی یک اداره کل دعاوی داریم که این اداره موارد لازم را انجام می‌دهد.

معاون حقوقی رییس‌جمهور تاکید کرد: در مورد موارد مربوط به توهین و افترا به رییس‌جمهور و اعضای دولت تلاش ما این است که به حداقل شکایت‌ها اکتفا کنیم و صرفا در  مواردی که با حقوق مردم مرتبط است در پیگیری حقوق مردم و شکایت در این موارد به خودمان تردید راه نمی‌دهیم.

او گفت: در همین رابطه برخی شکایت‌ها ناشی از تخلفات رسانه‌ای بود که دو مورد به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد که در حال پیگیری است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری کار ایران بازدید کرد.

 

کد خبر : ۴۲۶۲۹۰