خبرگزاری کار ایران

جمالی به ایلنا خبر داد:

پرونده شکایت رحیمی از چند نماینده مجلس مختومه شد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به بررسی چند شکایت ازسوی حسین فریدون و محمدرضا رحیمی از تعدادی از نمایندگان مجلس، از مختومه شدن یکی از شکایت‌های معاون اول احمدی‌نژاد در این هیات خبر داد.

منوچهر جمالی در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های شاکیان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد: در آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به شکایت‌های حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌جمهوری و همچنین محمدرضا رحیمی معاون رییس‌جمهور پیشین از چند نفر از نمایندگان بررسی شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: بنابر بررسی‌هایی که انجام گرفت و هیات نظارت به این نتیجه رسید که صحبت‌هایی که این نمایندگان در مصاحبه‌های تصویری و مکتوب خود انجام داده بودند، در راستای وظایف نمایندگی‌شان اظهارنظر کرده و در نتیجه یکی از شکایت‌های آقای رحیمی مختومه اعلام شد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین اعلام کرد: با این حال چند شکایت دیگر نیز در دست بررسی است که در این راستا تعدادی از نمایندگان مجلس نهم و همچنین نمایندگان فعلی در جلسه حضور یافتند که قرار است اسناد و مدارک جدیدی ارائه شود و با این حساب، باقی پرونده‌ها همچنان در دست بررسی است.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره پرونده شکایت یکی از خبرنگاران از نادر قاضی‌پور گفت: ظاهراً شاکی پرونده همزمان با پیگیری موضوع از طریق هیات نظارتٰ از طریق قوه قضاییه نیز طرح دعوی کرده است.

او ادامه داد: با این حال باتوجه به اهمیت موضوع، بررسی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنان ادامه دارد و باوجود این‌که نتیجه خاصی اعلام نشده، همچنان در حال پیگیری پرونده هستیم.

 

 

کد خبر : ۴۲۶۲۹۲