خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت‌وگو با ایلنا:

فشارهای داخل و خارج مجلس مانع قرائت گزارش تفحص از بنیاد شهید شد

نماینده مردم همدان در مجلس دهم با بیان این‌که اعمال فشارهای داخل و خارج مجلس مانع از قرائت گزارش تفحص از بنیاد شهید در دوره نهم مجلس شد، گفت: تلاش می‌کنیم که از اعمال فشار برای توقف پرونده قضایی جلوگیری شود و دادستانی نیز قول داده که با قدرت این موضوع را پیگیری کند.

امیر خجسته در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اعلام کرد: در مجلس نهم عده‌ای اجازه نمی‌دادند که این پرونده تحقیق و تفحص به سرانجام رسیده و قرائت شود اما بی‌توجه به این مسائل، اقدام‌های قانونی را انجام دادیم و با انجام هماهنگی‌های لازم با دادستانی تهران، مدیرعامل بانک دی دستگیر شد و هم‌اکنون این پرونده در شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت مفتوح است.

او ضمن تشکر از معاون وزیر اطلاعات، دادستان تهران و سازمان بازرسی کل‌ کشور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که از اعمال فشار برای توقف پرونده قضایی جلوگیری شود و دادستانی نیز قول داده که با قدرت این موضوع را پیگیری کند.

رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم با بیان این‌که فشارهای داخل و خارج مجلس مانع از قرائت این گزارش در صحن علنی در دوره نهم شد، یادآور شد: غالب فشارها از بیرون مجلس اتفاق افتاده اما داخل مجلس نیز فشارهایی وجود داشت.

کد خبر : ۴۲۶۴۱۴